Mua kosittiin tänään :)

Onnea!
Tiedän tuttavapiiristä monta nykyään onnellista ja oikeasti toimivaa suhdetta ja liittoa, jotka ovat ensin ottaneet pienen mietintätauon, juurikin kihloissa ollessaan. Sitä vartenhan se on?! Nytpä olette miettineet ja kuten sanoit, valinneet toisenne.
Onnea vielä kerran!

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Kiitos kaikille onnitteluista :)

...Häitä odotellessa.... :D

Mietinkin jo sellaisia talvihäitä omalla pihalla, jos sais jäästä tai lumesta tuolin ja alttarin ja lyhtyjä palamaan pitkin pihaa... Mutta mä nyt mietin kaikenlaista muutakin.. Ehkäpä tai todennäköisesti tässä menee tovi jos toinenkin ennen kuin naimisiin päästään :)

ISOSTI onnea!:heart:

Mä odottelen koska meillä on sama edessä. :D
Ilmoitin jo,että mä en aio ottaa kihloja tai namisiin menoa puheeks..saa mies tehä aloitteen asian suhteen..
n se monesti puhunutkin ja vähän niinkuin varmistellut et mitä vastaisin jos kysyis..pelkää et sanon ei. :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25345579:
ISOSTI onnea!:heart:

Mä odottelen koska meillä on sama edessä. :D
Ilmoitin jo,että mä en aio ottaa kihloja tai namisiin menoa puheeks..saa mies tehä aloitteen asian suhteen..
n se monesti puhunutkin ja vähän niinkuin varmistellut et mitä vastaisin jos kysyis..pelkää et sanon ei. :D
Mä sanoin kanssa kun yhteen palattiin että "MINÄ en kyllä kosi tällä kertaa" :D

Kiitos kaikille onnitteluista :)

...Häitä odotellessa.... :D

Mietinkin jo sellaisia talvihäitä omalla pihalla, jos sais jäästä tai lumesta tuolin ja alttarin ja lyhtyjä palamaan pitkin pihaa... Mutta mä nyt mietin kaikenlaista muutakin.. Ehkäpä tai todennäköisesti tässä menee tovi jos toinenkin ennen kuin naimisiin päästään :)
Mä olen aina haaveillut talvi häistä :)
Meillä oli kyl jo ens kesälle hääpäivä sovittuna,kun mies tahtoi kesällä pitää häät.
Mutta ne nyt meni..kun tuli kaikkea ja sit se erokin,joka ei kauaa kestänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25345621:
Mä olen aina haaveillut talvi häistä :)
Meillä oli kyl jo ens kesälle hääpäivä sovittuna,kun mies tahtoi kesällä pitää häät.
Mutta ne nyt meni..kun tuli kaikkea ja sit se erokin,joka ei kauaa kestänyt.
Mä en oo ihan varma, kumpi olis ihanampaa.. Keskikesän lämmin ilta vaiko tossa tammi-helmikuussa.. Kai me jossain vaiheessa keksitään et kumpi parempi :D Ulkohäät meillä tulis lähinnä olemaan kyllä. Ehkä sitten jatkot johonkin kievariin tms... Vieraille sit talvihäiden vaatetus olis vaan ongelma.. KAikille toppapuvut tohon pihalle lainaan? :D Joo...Naisille valkoiset joissa on pörröä ja miehille sitten vaikkapa vaan ihan valkoset... Hmm..

• Tykkää
Reactions: emppu75

Yhteistyössä