Mua kosittiin tänään :)

Onnea! :heart:

Me ollaan oltu kihloissa 3,5 vuotta, eikä hääpäivää vieläkään lyöty lukkoon :p Tai ollaan jo oltu varailemassa vihkijää ja paikkaa, mutta raskauden takia siirrettiin suosiolla eteenpäin. Katotaan jos ens tai seuraavana vuonna. Suunnitelmat ja vieraslistat kuitenkin jo hyvällä mallilla, ystävää varoteltu, jolla on pitopalvelu, jne...

Talvihäät ois kyllä ihanat :)...tai sitten syksyiset! Siihen kura-rapa-loska-vaiheeseen ois niin kiva ja paikallaan mukavat, ihmisiä yhdistävät juhlat :)...tosin niistä tuskin ulkojuhlia saisi aikaiseksi ellei sitten jotain "pukeutukaamme kumiasuihin"- teemaa keksisi ympätä :snotty:...:D

Nauttikaa nyt kaikessa rauhassa toisistanne ja toistenne löytämisestä! Ihana uutinen - mä tykkään :)!

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25345722:
Onnea! :heart:

Me ollaan oltu kihloissa 3,5 vuotta, eikä hääpäivää vieläkään lyöty lukkoon :p Tai ollaan jo oltu varailemassa vihkijää ja paikkaa, mutta raskauden takia siirrettiin suosiolla eteenpäin. Katotaan jos ens tai seuraavana vuonna. Suunnitelmat ja vieraslistat kuitenkin jo hyvällä mallilla, ystävää varoteltu, jolla on pitopalvelu, jne...
Onneks ei oo kiire mihkään..

Mulla taitaa olla yks ainoita syitä haluta naimisiin niin se että saisin saman sukunimen kuin muu perhe. No voi hyi mua! Mutta loppujen lopuksi, paperinpalahan se avioliitto noin muuten on. Ei ne sanat vaan ne teot, pätee tähänkin.. Eli ei se virallisuus saa sitä suhdetta pysymään yllä yhtään sen enempää kuin se muutenkaan pysyisi. Onhan se kyllä kanssa kiva järjestää jotkut ihanat juhlat :D

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Talvihäät ois kyllä ihanat :)...tai sitten syksyiset! Siihen kura-rapa-loska-vaiheeseen ois niin kiva ja paikallaan mukavat, ihmisiä yhdistävät juhlat :)...tosin niistä tuskin ulkojuhlia saisi aikaiseksi ellei sitten jotain "pukeutukaamme kumiasuihin"- teemaa keksisi ympätä :snotty:...:D

Nauttikaa nyt kaikessa rauhassa toisistanne ja toistenne löytämisestä! Ihana uutinen - mä tykkään :)!
:LOL: Ai hitsi...

Mulle on pahinta aikaa se helmikuun alku, noin mielen kannalta, kun talvi on jo kestänyt ja sitä on vielä helvetisti edessäkin. Pistää milen mustaksi silloin. Siinä on yks syy miksi olis kivaa ottaa siitä lumisen luonnon kauneudesta ilo irti, juuri silloin kun tuntuu että se tulee korvista ulos koko lumi ja kaikki.

Kimalteitakaan ei tartis kun pakkanen järkkäis sen puolen :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Milloinkas se olikaan se karkausvuosi ;)?! Ois aika käheetä silloin järjestää, ei varmaan ihan yleisesti kuitenkaan silloin mennä naimisiin...JA helmikuussahan se aurinkokin kunnolla näyttäytyy talvimaiseman ylle...

EI se miehesi ollenkaan huonosti kosintaa vetänyt ;)..ihan vaan vuoden ekana päivänä sapuskanteon yhteydessä ykskaks...näppärää numeroleikittelyä ja muikean romanttista :)!

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä