Kaipa mä sitä sitten hehkutan täälläkin
Nyt olen siis kihloissa, tuleva morsian Hääpäivää ei kyllä vielä sovittu
Wau, ONNEA :heart:Kaipa mä sitä sitten hehkutan täälläkin
Saa nähdä Toivottavasti kaikkea ihanaa ja hyvääWau, ONNEA :heart:
Kaikkea hyvää se "mökki" toikin tullessaan...Mitähän muuta uusi vuosi teille tuokaan
menikö sellaisen kaavan mukaan, että et ahdistunut poikkeavasta toiminnasta??Kaipa mä sitä sitten hehkutan täälläkin
:heart: JA TUHANNESTI ONNEA!!!! :heart:menikö sellaisen kaavan mukaan, että et ahdistunut poikkeavasta toiminnasta??
Nooo... Kysyin mieheltä että eikö nyt olisi hyvä aika kosia kun edellisen kerran kihlauduimme 31.12.2008. Sitten se veti polvilleen tuohon keittiön lattialle kesken aamupalan laiton ja kysyi että "menetkö rakkaani kanssani naimisiin?". Oli aika romanttista Siinä pekonien tiristessä pannulla ja lasten hihkuessa olohuoneessa... Vastasin herkällä, vapisevalla äänelläni että "Joo".Lämpimät onnittelut
Tuliko ihan yllätyksenä, vai aavistitko?
No... Mä kun vähän...köh...kehotin sitä kosimaanmenikö sellaisen kaavan mukaan, että et ahdistunut poikkeavasta toiminnasta??
mä arvasin jotenkin! Onnea, kunniaJustiina!! :heart:No... Mä kun vähän...köh...kehotin sitä kosimaan
Mä kosin viimeksi, sanoin jo aiemmin että tällä kertaa on miehen vuoro. kuinka niin, taidan olla joskus vähän justiina...
Saanko kysyä mitkä johti aikaisemmin eroon? Tai saanhan mä sitä kysyä, eri asia vastaatko...Parempaan päin