Mua kosittiin tänään :)

Lämpimät onnittelut :)

Tuliko ihan yllätyksenä, vai aavistitko?
Nooo... Kysyin mieheltä että eikö nyt olisi hyvä aika kosia kun edellisen kerran kihlauduimme 31.12.2008. Sitten se veti polvilleen tuohon keittiön lattialle kesken aamupalan laiton ja kysyi että "menetkö rakkaani kanssani naimisiin?". Oli aika romanttista :D Siinä pekonien tiristessä pannulla ja lasten hihkuessa olohuoneessa... Vastasin herkällä, vapisevalla ;) äänelläni että "Joo".

• Tykkää
Reactions: emppu75 ja Sahram
[QUOTE="Anna";25341792]Onnea! Meilläki on tänään jo 4- vuotis kihlajaispäivä, vieläkään ei olla naimisiin päästy. Ehkä kohtapuoli. :)[/QUOTE]

Meilläkin olis ollut, öö, 3-vuotisko(?) kihlajaispäivä eilen jos ei oltais erottu tossa välissä..

No, ei haittaa, alotetaan uusi laskenta :D

[QUOTE="vieras";25341861]Saanko kysyä mitkä johti aikaisemmin eroon? Tai saanhan mä sitä kysyä, eri asia vastaatko...[/QUOTE]

Suurimpana vaikuttajana oli meidän maailmankatsomuksen erilaisuus. Olemme tosi erilaisia. Myös yksi vaikuttaja on varmaan ollut se kun saimme ensimmäisen lapsen vain noin vuosi tapaamisemme jälkeen ja toisen lapsen sitten pari vuotta tapaamisestamme.... Ehkä se kaikki väsymys ja muut kommervenkit aiheuttivat sen että ei enää jaksettu jotenkin ymmärtää toisiamme ja kaikki meni solmuun.

Ja tajusin myös että aiemmin tuntui siltä että tässä on pakko olla. Erossa ollessamme minä ainakin omalta osaltani tajusin että voin valita. Ja halusin valita perheen.

Onhan tässä työtä... Toisaalta, valtaosa parisuhteista nyt ei varmaan ongelmattomia olekaan :)

En yt ole varma miten ymmärrettävästi kirjoitin mutta kauhea kiire ulos lasten kanssa nyt :D

Yhteistyössä