Mua jännittää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne on suloisia. :heart: Siellä on yksi pentu vapaana, mennään katsomaan hyväksyisikö se meidät uudeksi perheekseen.

Mä olen ollut allerginen. Vuosien myötä se on onneksi lieventynyt huomattavasti ja kokeiden tulosten perusteella uskallan meille karvaisen kaverin päästää. =)

Allergiat on persiistä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Uih, kun ne ovat suloisi. :) :heart:

Ja minä allerginen. :| *huokaus*

Samoin allerginen, pennut on aivan sulosia :heart:
mut yhtään aikusta söpöstä kissaa en oo tavannu, johtunee siitä etten mene ku harvoin lääkitettynä kissapaikkoihin.

No niin. Uusi perheenjäsenemme on luovutusvalmis kuukauden päästä. :)

Mentiin kasvattajan luo, hän päästi pennut (6) kipittelemään ympäri kämppää. Yksi tuli heti nuuskimaan mun varpaita, yritti sen jälkeen mennä mun kassiin ja kävi sitten vielä nuuskimassa pojan varpaat. Ja juuri tämä pentu oli se ainoa vapaa. :heart: Pieni otti omistajansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka uskallat ottaa vaikka olet (ollut) allerginen! kamala luopua sitten jos allergia puhkee uudelleen!!

Tähän asti se on helpottanut sitä enemmän mitä enemmän mä olen ollut kissojen kanssa. Otan riskin, en usko että tulee tilannetta jossa joutuisin kissasta luopumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka uskallat ottaa vaikka olet (ollut) allerginen! kamala luopua sitten jos allergia puhkee uudelleen!!

Tähän asti se on helpottanut sitä enemmän mitä enemmän mä olen ollut kissojen kanssa. Otan riskin, en usko että tulee tilannetta jossa joutuisin kissasta luopumaan.

Toivotaan niin ettette joudu kisusta luopumaan!! :)
Jokos nimi on päätetty kisulle?

Niin ne väittää että usein omalle kissalle siedättyy. Ihan lupaavaa sinänsä, mä olin reilun tunnin siellä kasvattajan luona samassa tilassa noin kymmenen kissan kanssa. Ei mitään oireita.

Kissalla on jo nimi, tosin kasvattaja sanoi että sen voi tietysti vaihtaa. Mutta en mä kai sitä osaa vaihtaa joten Viljoksi se taitaa jäädä. :D

Meillä nuo ipanat on innokkaita kissan leikittäjiä. Ja muutenkin mä tykkään sellaisista aktiivisista tapauksista. :)

kissat on ihania :) .. silloin kun me mentiin valitsemaan sopivaa kissa kävikin niin että kissa valitsi meidät hyppäämällä noutokoppaan ja pistämällä sinne maata :D tästä aikaa jo 18-vuotta :heart:

Tunti oireettomana on loppupeleissä aika lyhyt aika, kun kissa elää keskinmäärin n. 15 vuotiaaksi, jopa 20 vuotta!! Toivon todella että allergia ei pahene. Ottaako kasvattaja kissan takaisin, jos ette sitä pystyisikään allergian takia pitämään?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tunti oireettomana on loppupeleissä aika lyhyt aika, kun kissa elää keskinmäärin n. 15 vuotiaaksi, jopa 20 vuotta!! Toivon todella että allergia ei pahene. Ottaako kasvattaja kissan takaisin, jos ette sitä pystyisikään allergian takia pitämään?

Olen mä muissakin kissaperheissä käynyt, useita päiviä putkeenkin ollut.
Otan riskin ja uskon kasvattajan etsivän kanssani yhteistyössä kissalle uuden kodin jos tilanne niin pahaksi menee.

Yhteistyössä