Mua jännittää,ensviikolla ruikuttamaan tk:hon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Mulla 11vuotta vanha koiran purema olkavarressa,monen monta leikkausta takana ja nyt ollu 5vuoden tauko.
Töölöstä "lupailtiin" että lihas (hauis ja ojentaja) alkavat kasvamaan ja käsi palautuu ennalleen.

nyt ollaankin siinä tilanteessa ettei käden lihaksistossa ole tapahtunut vuosiin muutoksia.edelleen osa hauislihaksesta ja ojentajasta puuttuu,joka taas vaikuttaa elämään suuresti.kauppakassien ja lapsen kantamiseen,ylipäätänsä mihin tahansa johon tarvitsee voimaa.

Mun kroppa reistaa välillä ihan kunnolla tän takia,selkä jumissa yms.
en edes poikaa pysty pitämään tällä "kipeellä" kädellä.
punnertaa en ole voinu ikinä.

J paistinpannu jossa kanakastiktta,on liian painava kannettavaksi jääkaappiin (huomasin tänään)

Ollaan nyt muutettu.edellisessä asuinpaikassa kävin tkssa naukumassa lähetteen perään..ei onnistunu koska lääkärin mielestä käsi toimi moitteettomasti.Hänen mielestään kädessä oli "tarpeeksi lihasta toimiakseen".Miksei toimi sitten tosielämässä |O

lihasten reunat tuntee,olkapään alapuolella on "kuoppa" josta tuntuu luu ja jänne.Normaalia?e-ei :x

jännäilen että teilataanko mut nyt täällä uudessakin tk:ssa..vai pitäskö lähteä iha yksityisen puolelta hakemaan lähetettä?
Soitin töölön ajanvarauspolille ja sielä sanottiin että pitäs olla lähete..sitäkin ihmettelen suuresti kun olen vuosia ollut asiakkaana siellä :headwall:

haluuuuuun ratkasun tähän asiaan ja helpotuksen mun elämään..kiitos :saint:

Yhteistyössä