Mua ihan oikeesti huolettaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja useamman kerran jo kuiten raskaana oikeestikki oll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

useamman kerran jo kuiten raskaana oikeestikki oll

Vieras
On kauhee tunne,että voinko olla raskaana.Syön pillereitä ja kuukautiset ovat tulleet ajallaan joka 3viikon jälkeen.Nyt muutaman päivän mahassa tuntunut todella myllerrystä. Ihan kuin lapsen liikkeitä ja niitä tuntuu paljon. Mitähän tää nyt taas sit on? Onko kellään ollu vastaavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu:
Olitkos sinä se joka teki kaalisoppaa? Vai onko tullut syötyä herneitä? Ihan ilmavaivatkin voi joskus tuntua "potkuilta".

No en minä oo kyllä tehny kaalisoppaa enkä ees syönykkään. Ajatukseni tässä tosiaan on, että voiko olla raskaana vaikka syöny pillereitä ja vielä niin että kuukautisetki tulleet ajallaan useiden kuukausien ajan.

Mä olin ihan varma, että mun mahassa oli vauva, kun tuntu ihan potkuilta, mutta ei. Sukulainen taasen söi pillereitä ja sille tuli kuukautiset ja sai kuulla rv 20, että on raskaana..

mun vauva potkii aika ajoin vieläkin,vaikka vauvaa ei ole kohdussa ollut kahteen vuoteen. ne on ne haamupotkut.
mulla on teoriana, että niitä tulee siksi, että nainen alkaisi uudestaan yrittämään jälkikasvua, että suku jatkuisi. :snotty: kun ne saa muistelemaan kuinka ihanaa *muka* on olla raskaana.. :D
että se on joku biologinen herätyskello tehdä lisää jälkikasvua. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tiivitaavi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin ihan varma, että mun mahassa oli vauva, kun tuntu ihan potkuilta, mutta ei. Sukulainen taasen söi pillereitä ja sille tuli kuukautiset ja sai kuulla rv 20, että on raskaana..

Kamalaa :o Oliko vauva "vaurioitunut" pillereistä?

ei e-pilsuista voi vaurioitua, ne ovat ihan luonnollisia hormoneja, mitä naisella on elimistössä.

Yhteistyössä