Mua huimannut jo viikon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu

Vieras
Lääkärissä kävin muutaman päivä sitten, teki kokeita ja laitto lähetteen neurologille. Seuraava vapaa aika ois vasta elokuussa, joten suositteli korvalääkärille menoa. Sinne sain ajan tiistaiksi.
Aikasemminkin ollut huimausta, mutta se on ollut hetkellistä. Lääkäri sanonut sen johtuvan niskoista. Nyt oli neurologisissa testeissä jotain poikkeavuuksia tasapainossa, siks lähete.
Myös ajoittaista rintakipua on ollut, siitä en lääkärille tajunnut sanoa mitään, kun ajattelin ettei liity huimaukseen. Viime yönä heräsin taas vasemmanpuoleiseen rintakipuun, kipu oli puristavaa. Meni melko pian kuitenkin ohi. Voivatko nämä tuntemukset liittyä jotenkin toisiinsa?
Osaakohan korvalääkäri sanoa, jos ois jotain neurologista vaivaa, jos ei korviin liity?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mulla on aina salmiakki ja lakritsa auttanut alhaiseen paineeseen.Kokeile, nyt sais syödä hyvällä omallatunnolla.

Mun mielestä ei pitäs johtua matalasta verenpaineesta, koska se on melkein aina aika matala, eikä ole ennen aiheuttanut tällästä huimausta.
Oon kyllä vedellyt sitä salmiakkia ja sipsejä ihan kunnolla tässä viime aikoina.