Mua hävettää :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sählä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sählä

Vieras
Eilen olin kaksosten rattaiden kanssa menossa kauppaan. Ne painaa aika paljon ku siel kaks matkaajaa on. No oli sellainen pieni porras kaupan edessä ja mä aattelin et kyl siitä pääsen. No eipä ihan onnistunutkaan, vaan ähelsin siinä hetken ja olin just luovuttamassa, kun joku mies tuli nostaan vaunut mun kans. Kiitin kauniisti ja se sit sanoi et "tuossa on tuo luiska myös, se on ihan kätevä". Joo olis sitä tietty voinu katsahtaa siihen metrin päähän :headwall: kyl mua hävetti, en tod. Kehdannu katsella ympärille moniko huomas. Mut miehen ilmeestä kyl näki mitä se musta ajatteli...

Samaan syssyyn kai menee tää toinenki juttu. Meillä on vedenkeittimessä tosi tiukka kansi. Vain hätätilanteissa olen sen ottanut pois, sitä nimittäin saa painaa koko vartalon voimilla et irtoaa. No äsken huomasin et siinä on pieni nuoli siinä kahvassa ja koskin sitä, niin kansi pamahti irti. Että pitäisköhän mun hommata taas uudet lasit...?

En ees miehelle kehdannu eilen kertoo ku mua hävetti niin se kauppa homma :D nyt onneks jo vähän helpottanut että ehkä tänään kerron sillekin. Jos se vaikka lohduttais mua. Mutta kyllä sitä voikin tuntea olonsa tyhmäksi!

Olen yrittäny miettiä niin päin, että jos se olis ollu joku muu ja olisin vierestä seurannu niin luultavasti ajattelisin vaan et mitäpä tuosta. Mutta kun se olin minä itse niin tietty kaikki nauraa mulle mielessään ja kertoo illalla kotona et nähtiinpä sellainen tollo että :D

Mä oon taas ihmetelly monta vuotta sitä Ungle ben`s- riisin nimeä, että onpa sitä jaksettu vääntämällä vääntää ihmeellinen nimi tuotteelle. Eilen sit hoksasin vasta ajatella asiaa englannin kielellä. Voi taivas sitä Ahaa-tunnetta... Onneksi en oo kenellekään taivastellut sitä ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ungle Ben :):
Mä oon taas ihmetelly monta vuotta sitä Ungle ben`s- riisin nimeä, että onpa sitä jaksettu vääntämällä vääntää ihmeellinen nimi tuotteelle. Eilen sit hoksasin vasta ajatella asiaa englannin kielellä. Voi taivas sitä Ahaa-tunnetta... Onneksi en oo kenellekään taivastellut sitä ääneen.

sä sait sentään pitää mokas omana tietonas :D

se oli myös aika huvittavaa ku yks kyseli mun veljeltä aikoinaan et onko sun opettaja mies vai nainen. Mun veli ei kuullu sitä kysymystä ja kolmesti kysyi mitä kunnes ei enää kehdannut ja lopulta vastas et "en tiedä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sählä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ungle Ben :):

sä sait sentään pitää mokas omana tietonas :D

se oli myös aika huvittavaa ku yks kyseli mun veljeltä aikoinaan et onko sun opettaja mies vai nainen. Mun veli ei kuullu sitä kysymystä ja kolmesti kysyi mitä kunnes ei enää kehdannut ja lopulta vastas et "en tiedä" :D

mä teen kans joskus noin ku ei kehtaa enää kysyy uudelleen.. mitähän omituisia mä oon vastaillut :D

Kait mäkin voisin oman hävetykseni tunnustaa...

Eli oltiin viime pe hallissa kattomassa kiakkoo. Erätauolla sitten kierrettiin ympyrää ja vastaan tuli tutun näköinen jätkä. Kysäsin sit siltä että ootko xxx, kielsi olevansa ja sit vaan jatkettiin matkaa. Tää keneks mä sitä luulin on yks tuttu näyttelijä jota en oo vuosiin nähny muuten kuin lavalla. Sit n. 10min myöhemmin mä tajusin kenelle mä olin jutellu, se oli nimittäin yks tyyppi viimesimmästä BB:stä.

Yhteistyössä