S
Sählä
Vieras
Eilen olin kaksosten rattaiden kanssa menossa kauppaan. Ne painaa aika paljon ku siel kaks matkaajaa on. No oli sellainen pieni porras kaupan edessä ja mä aattelin et kyl siitä pääsen. No eipä ihan onnistunutkaan, vaan ähelsin siinä hetken ja olin just luovuttamassa, kun joku mies tuli nostaan vaunut mun kans. Kiitin kauniisti ja se sit sanoi et "tuossa on tuo luiska myös, se on ihan kätevä". Joo olis sitä tietty voinu katsahtaa siihen metrin päähän :headwall: kyl mua hävetti, en tod. Kehdannu katsella ympärille moniko huomas. Mut miehen ilmeestä kyl näki mitä se musta ajatteli...
Samaan syssyyn kai menee tää toinenki juttu. Meillä on vedenkeittimessä tosi tiukka kansi. Vain hätätilanteissa olen sen ottanut pois, sitä nimittäin saa painaa koko vartalon voimilla et irtoaa. No äsken huomasin et siinä on pieni nuoli siinä kahvassa ja koskin sitä, niin kansi pamahti irti. Että pitäisköhän mun hommata taas uudet lasit...?
Samaan syssyyn kai menee tää toinenki juttu. Meillä on vedenkeittimessä tosi tiukka kansi. Vain hätätilanteissa olen sen ottanut pois, sitä nimittäin saa painaa koko vartalon voimilla et irtoaa. No äsken huomasin et siinä on pieni nuoli siinä kahvassa ja koskin sitä, niin kansi pamahti irti. Että pitäisköhän mun hommata taas uudet lasit...?