mua ei kiinnosta vastata puhelimeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja sekös aiheuttaa sen et kaikki pommittaa koko ajan.

mul on facebookissa teksti et älkää soitelko, en jaksa puhua :ashamed:
ja muutenki olen laittanu pari tekstaria et mä en nyt jaksa ja jatkuvaan soi puhelin. (tai siis piippaa)
vastailen perheelle ja miehelle, mut en jaksa puhua kenenkään muun kanssa, jotenkin niin paska tilanne enkä jaksa selitellä kelleen mitään.

en muutenka tajua miks nykyää pitäs olla niin pirun helposti kiinnisaatavissa, heti jos ei vastata niin soitellaan tutuntuttuja myöten kaikki läpi et miks se ja se ei vastaa :headwall:

oi niitä aikoja ennen kännyköitä.

No se viesti et "älä soita" toimii just päinvastoin! Ihmiset hoksaa et sulla on hätä ja hätääntyvät itsekin ja yrittävät auttaa, tai ainakin tietää että oot jotenkin edes OK.

ennenku laitoin ne viestit niin en vaan vastaillu ja siitä seuras sit se et mun äiti saatto soittaa et ystävät on soitellu sille et mikä mul on :kieh:
no olen toki kiitollinen,et mul on ihania ystäviä jotka välittää, mut mä en vaan jaksa lätistä puhelimessa ja toivon et ne jaksaa ymmärtää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
en muutenka tajua miks nykyää pitäs olla niin pirun helposti kiinnisaatavissa, heti jos ei vastata niin soitellaan tutuntuttuja myöten kaikki läpi et miks se ja se ei vastaa :headwall:

Tää on niiiiiin totta.
Ite halusin joskus olla tavoittamattomissa, enkä vastannu puhelimeen niin heti alettiin miehen kännyyn soitella että mikä sillä oikein on kun ei vastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No se viesti et "älä soita" toimii just päinvastoin! Ihmiset hoksaa et sulla on hätä ja hätääntyvät itsekin ja yrittävät auttaa, tai ainakin tietää että oot jotenkin edes OK.

just näin! :|

Yhteistyössä