B
Bibi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Bibi:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No ehkäpä siinä syy miksi anoppi epäilee,lapsen parastahan se ajttelee eikö vain??Alkuperäinen kirjoittaja Bibi:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Bibi:Tuskin sun anoppis nyt teitä mistään epäilee!!Yritti vain opettaa lapselle ettei nukkea kohdella noin,eikai kukaan järkevä nyt tollaista edes epäile,KATSO PEILIIN!!
No minä kuulin sen millä tavalla sitä kysyi, useampaan kertaa. Ja ei siitä kyllä tullut kertaakaan sellaista mielikuvaa, että olisi lapselle jotain yrittänyt opettaa. Vaikea selittää, kuulosti lähinnä huolestuneelta eikä suinkaan siltä, miltä yleensä kuulostaa jos lasta jostain ojentaa.
En edelleenkään ymmärrä miksi moista vatvot ellei ole aihetta uskoa moiseen??Vai oletteko sitten kovakouraisia.Jos ihminen on syytön niin eipä pohdi tuollaista???
Eh, lähinnä siksi että musta on aika huolestuttavaa jos joku meidän lähellä oleva ihminen kysyy tuollaista, tuollaisella äänenpainolla. Kyseessä on ihminen jonka pitäisi meidät tuntea, ja tietää miten olemme lasten kanssa. Joten kyllä tuollainen loukkaa, vaikka mulla ei ole mitään syytä olla huolissani sen suhteen, että olisin kohdellut lastani jotenkin väkivalloin tai kovakouraisesti.
Pitkiä katseita ollaan kyllä saatu ennenkin, viimeksi neuvolassa kun täti tarkkaan tuijotti noita mustelmia. Kun lapsi oikeasti näyttää sitä, että häntä olisi käsitelty kovakouraisesti. Mua vaan kylmää jo ajatus siitä, että joku tuttukin kuvittelisi, että kaikki ei voi olla ok tässä suhteessa.
Sä ihan tosissasi väität, että sua ei loukkaisi se jos joku tuttu tulee epäilemään että sä kohtelet lastasi kaltoin?
Mun mielestäni olisi aika surullista, jos minä epäilisin jotain minun hyvin tuntemaani ihmistä samalla tavalla. Jotenkin kierotunut maailma, jos pitää heti olettaa pahinta.
No teillä ei taida sitten olla kovin läheiset välit noinmuutoin kun pitää tälläistä asiaa täällä pohtia,olisit kysynyt häneltä suoraan mitä ajattelee??