K
kolmen tytön äiti
Vieras
"....ja sen kunniaksi parit tänään"..."Ja pitäiskö korkata muutama taas"..."Jospa sitä parille tänään"Jne.jne.En halua olla tiukkapipo,enkä ole itsekään absolutisti,mutta ärsyttää kun tuntuu,että tuosta tissuttelusta on tullut ihan ns.normaalia,hyväksytty tapa.Sehän kun kuitenkin voi joissain tapauksissa(tiedän monia olla hyvinkin vakavilla seurauksilla..Ja se,että miksi sitä pitää koko ajan toitottaa naamakirjassakin,ihan kuin ois hauskakin juttu,jos on alko-ongelmia!?Monilal tutuillani on,jotka tuolal siitä huutelevat,eivät vaan tietty itse sitä tiedosta.
En siis ole itse absol.,mutta en tissuttelekaan.Käyn ehkä 1-2kk välein tai harvemmin jossain viihteellä tyttöporukalla ja silloin otan seurassa.Ehkäpä en sitten ymmärräkään "parin"ottajia,kun se ei meidän perheessä ole tapana.Alkoholiongelmaisen äidin tytär kyllä olen ja kostea lapsuus on ollut..Mies on samoilla linjoilla kanssani alkon suhteen.
Mitä te muut ajattelette?
En siis ole itse absol.,mutta en tissuttelekaan.Käyn ehkä 1-2kk välein tai harvemmin jossain viihteellä tyttöporukalla ja silloin otan seurassa.Ehkäpä en sitten ymmärräkään "parin"ottajia,kun se ei meidän perheessä ole tapana.Alkoholiongelmaisen äidin tytär kyllä olen ja kostea lapsuus on ollut..Mies on samoilla linjoilla kanssani alkon suhteen.
Mitä te muut ajattelette?