Mua ärsyttää tuo ihmisten jatkuva litkiminen ja sen mainostaminen fb:ssä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen tytön äiti

Vieras
"....ja sen kunniaksi parit tänään"..."Ja pitäiskö korkata muutama taas"..."Jospa sitä parille tänään"Jne.jne.En halua olla tiukkapipo,enkä ole itsekään absolutisti,mutta ärsyttää kun tuntuu,että tuosta tissuttelusta on tullut ihan ns.normaalia,hyväksytty tapa.Sehän kun kuitenkin voi joissain tapauksissa(tiedän monia olla hyvinkin vakavilla seurauksilla..Ja se,että miksi sitä pitää koko ajan toitottaa naamakirjassakin,ihan kuin ois hauskakin juttu,jos on alko-ongelmia!?Monilal tutuillani on,jotka tuolal siitä huutelevat,eivät vaan tietty itse sitä tiedosta.
En siis ole itse absol.,mutta en tissuttelekaan.Käyn ehkä 1-2kk välein tai harvemmin jossain viihteellä tyttöporukalla ja silloin otan seurassa.Ehkäpä en sitten ymmärräkään "parin"ottajia,kun se ei meidän perheessä ole tapana.Alkoholiongelmaisen äidin tytär kyllä olen ja kostea lapsuus on ollut..Mies on samoilla linjoilla kanssani alkon suhteen.
Mitä te muut ajattelette?

no itse otan yleensä pari kertaa kuussa sen 1-2saunasiideriä..en käy tyttöjen iltoja viettämäss kuin kerran vuoteen..joten, en tiedä kumpi pahempi se että ottaa 2-3kertaa kuussa sen pari vai se että ottaa kännin sen 2-3kertaa kuussa

Mua taas ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka eivät osaa välilyönnin käyttöä! Ihan helvetin hankala lukea sellaista tekstiä, jossa kaikki kirjoitetaan putkeen.

No mää ajattelen nyt semmosta että tulis toi äijä kotio. Sit ehkä meen ostaan pari siideriä tai sit en-kaapis on yks. Perjantai-illan kunniaksi aattelin vetästä.

aloittajan kanssa samoilla linjoilla. paljon on perheitä joissa lapsia, mutta eipä ole kuvia lasten kesälomista vaan omista kännireissuista ja jatkuvaa juttua siitä kuinka taas otetaan viinaa. koskakohan niissä perheissä mietitään lapsia, mutta eihän lasten kans ole varaa mihinkään lähteä jos kaikki rahat menee kurkusta alas.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen tytön äiti:
"....ja sen kunniaksi parit tänään"..."Ja pitäiskö korkata muutama taas"..."Jospa sitä parille tänään"Jne.jne.En halua olla tiukkapipo,enkä ole itsekään absolutisti,mutta ärsyttää kun tuntuu,että tuosta tissuttelusta on tullut ihan ns.normaalia,hyväksytty tapa.Sehän kun kuitenkin voi joissain tapauksissa(tiedän monia olla hyvinkin vakavilla seurauksilla..Ja se,että miksi sitä pitää koko ajan toitottaa naamakirjassakin,ihan kuin ois hauskakin juttu,jos on alko-ongelmia!?Monilal tutuillani on,jotka tuolal siitä huutelevat,eivät vaan tietty itse sitä tiedosta.
En siis ole itse absol.,mutta en tissuttelekaan.Käyn ehkä 1-2kk välein tai harvemmin jossain viihteellä tyttöporukalla ja silloin otan seurassa.Ehkäpä en sitten ymmärräkään "parin"ottajia,kun se ei meidän perheessä ole tapana.Alkoholiongelmaisen äidin tytär kyllä olen ja kostea lapsuus on ollut..Mies on samoilla linjoilla kanssani alkon suhteen.
Mitä te muut ajattelette?

Oon ihan samaan kiinnittänyt huomiota!!! MUTTA toisaalta tuntuu että ite höpötän aina lapsistani =) ja varmaa litkijöitä ärsyttää se, eli ei mua se oikeasti ärsytä, mutta ihmettelen miten se voi olla elämässä niin tärkeää (ymmärrän että 18v:lle voi olla, mutta yli 30v...)

mua ärsyttää miljoona kertaa tämmöset päivitykset "jaahas, se on taas perjantai" "huomenta, nyt aamukahvit" "Hyvää yötä ja kauniita unia" " Tulin just töistä ja nyt ruuan laittoon" jne jne

Siis aivan helvetin turhia tyhjänpäiväsiä ei ketään voi kiinnostaa ja miksi ihmeessä sä haluat kertoa mulle että tänään on perjantai!! Tai sitte joka aamuiset ja iltaiset huomenet ja hyvät yötä!?!?! AARGG mä osaan kattoa kalenterista mikä päivä on eikä mua kiinnosta millon sä heräät tai meet nukkumaan. Informoikaa toki silloinkin kun käytte paskalla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Naamakirja on ihan pösilö, sitä mieltä olen sydämellisesti :D kaiken pahan alku ja juuri, kuten tästäkin huomaa!

Olen samaa mieltä. Ei siellä tervejärkisiä montaa ole. Mutta toinen toisensa kaltaisia, antaa heidän pitää hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei sitten millään:
Naamakirja on ihan pösilö, sitä mieltä olen sydämellisesti :D kaiken pahan alku ja juuri, kuten tästäkin huomaa!

Olen samaa mieltä. Ei siellä tervejärkisiä montaa ole. Mutta toinen toisensa kaltaisia, antaa heidän pitää hauskaa.

Minä kyllä oikeasti vain länkytän lämpimikseni, mistäs minä tiedän, kun en ole sinne kirjautunut. Mitä vain muitten kertomista päätellyt, ettei ole minun juttuni :)

olen samaa mieltä aloittajan kanssa. kun lopetin alkoholin käytön, seuraukset vain positiivisia. en tarvitse sitä mihinkään, päihteetön elämä kunniaaan.
-liian monta alkoholiriippuvaista sukulais- tuttavapiirissä-

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
mua ärsyttää miljoona kertaa tämmöset päivitykset "jaahas, se on taas perjantai" "huomenta, nyt aamukahvit" "Hyvää yötä ja kauniita unia" " Tulin just töistä ja nyt ruuan laittoon" jne jne

Siis aivan helvetin turhia tyhjänpäiväsiä ei ketään voi kiinnostaa ja miksi ihmeessä sä haluat kertoa mulle että tänään on perjantai!! Tai sitte joka aamuiset ja iltaiset huomenet ja hyvät yötä!?!?! AARGG mä osaan kattoa kalenterista mikä päivä on eikä mua kiinnosta millon sä heräät tai meet nukkumaan. Informoikaa toki silloinkin kun käytte paskalla :headwall:

Juu päivää vaan! Olemme samalla aaltopituudella, ainakin tässä asiassa. :D

Mua kans ihmetyttää nämä, otanpa lasillisen sitä ja tätä alkoholia, söinpä hyvän lounaan ja lasin sitä ja tätä viiniä...

Just juttelin yhden facebook tutun kanssa ihan livenä ja se sano, että niin on alkoholin käyttö jääny lapsen saannin jälkeen, että hyvä jos on muutaman siiderin ottanut. Kuitenkin sillä saattaa olla useamman kerran viikossa fb:ssä, että lasi sitä ja lasi tätä ja taas olutta... :/

Ja sitten nuo ryhmät,esim "Alkoholi on hyvää.Minä juon sitä ja olen onnellinen" ym.Kännissä on hyvä olla-tyyliin..Huoh.Ja suurempi ihmetys on se,että kaveri ,joka itse on töissä päihdeongelmaisten parissa, kuuluu tähän ryhmään..Mää kyllä boikotoin nuita ryhmiä,koska mun mielestä se vaan ei ole niin hauskaa..

Sama homma, ja sit mulla pistää silmään aikuisilla ihmisillä nuo panetus-yhteisöt! "panettaa 24/7", "ei halu halaamalla lähde" yms. Siis oikeesti. Miks pitää kuuluttaa omia panetuksiaan netissä??

Alkuperäinen kirjoittaja ei sitten millään:

Kuka pösilö jaksaa kertoa jossain vitun facebookissa "olen paskalla" tai "olen naimassa". Evvk.

Jotkuhan saattaa kuuluttaa niistä sen tähden että josko kaveritkin ois lähössä liikenteeseen jos ite on baariin menossa. Emmäkään ymmärär tollasta juonpa kaks siideriä juttuja,m ut noi juhlimaan lähtemiset on just kiva tietää jos sattuu ite menee samaan aikaan jne.
Mä kuulun ryhmään "kännissä se vaikutti hyvälle idealle" no, kännissä siihen liittyminen vaikutti hyvälle idealle.. ;) :D

Ymmärrän kyllä nuo ryhmätkin sinkuilta, ja perheettömiltä nuorilta. En kyl sit enää perheellisiltä keski-ikäisiltä.

Panetuksiahan pitää kuuluttaa sen tähden jotta keveritkin tietää, että "on se naapurin Pentti aika viriili mies! ;) " Ja Pirkkohan taitaa olla kova panemaan ja ku se on sinkku ni se on varmaan munan kipee.. käynpä naitattaan itteeni siellä. ym.

Asetuksistahan saa noi pois, joten turhaa siellä on mieltään pahottaa ja toisten juttuja lukkee jos pahamieli tulee ja ymmärrys loppuu! ;)

Mikä ihmeen pakko siellä naamailemassa sitten on olla? Jos esim. joku asia irl ärsyttää, niin ei kai kukaan sellaisiin tilanteisiin vapaaehtoisesti hakeudu, ainakaan kukaan täysjärkinen! Miksi siis virtuaalisesti pitää käydä ärsyttävillä sivustoilla? Eli taas jotain ihme vinkumista tälläkin kertaa asiasta "hyvää päivää kirvesvartta".

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:

Peesi. Meillä taitaa olla sama kaveri... ;) Toi naamakirja kyllä paljastaa ihmisten mielenterveysongelmat, jos ne ei kavereille ole aikaisemmin tullu ilmi...

miksi ette laita asetuksistanne sivuja niin ettei muiden tilastatukset näy..tai miksi yleensäkkään olette siellä naamakirjassa jos muiden tekemiset ei kiinnosta?

Yhteistyössä