Mua ärsyttää tuo eskarin hoitaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Se on jotenkin niin kyylä ja semmonen heti ärsyttävän olonen ettei kestäis yhtään pitempään katella eikä kuunnella!Äskenkin niin ärsyttävästi totes että poikas tarviis enemmän positiivista palautetta! Minä kun en sitä vissiin sitten anna.

Mulla oli kans semmonen yks kyylä hoitaja, kun oli esikoinen eskarissa. Aina valitti kaikesta ja siitä miten mulla on PAKKO olla vaikeeta, kun olen yksinhuoltaja (olin ainoa yksinhuoltaja). Ja sit oli neuvomassa joka käänteessä jne. "Ongelmat" loppui kun koulu alkoi... Enkä minä tai kukaan muu hoitaja ikinä nähnyt mitään ongelmia. Se yksi ainoa vaan. Vitutti tosiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Hoitaja?????????

Missä sun laps käy eskaria kun siellä on oikein HOITAJA paikalla?

Ei ne lapset siellä keskenäänkään ole, että kyllä siellä jotain väkee on perään kattomassa, oli sitten mitä vaan nimeltään.

En ota kantaa tilanteeseesi,mutta täytyy sanoa,että kuinkahan moni pk.n hoitsu voi käsi sydämellä sanoa ettei häntä jotkut äidit ja lapset samoin;kyllähän sitä sitten kyyläilee ja kyräilee ihan tahattomasti jos jostain ei pidä;ei sille mitään mahda!!!

Mun eukko on lastenhoitaja/ohjaaja ja kyl mä uskon, jos päikkäris sanotaan jotain, niin pitänee jollain muotoo paikkansa. Ei ne vittuillakseen siellä mitään "neuvoja" anna

Alkuperäinen kirjoittaja no:
En ota kantaa tilanteeseesi,mutta täytyy sanoa,että kuinkahan moni pk.n hoitsu voi käsi sydämellä sanoa ettei häntä jotkut äidit ja lapset samoin;kyllähän sitä sitten kyyläilee ja kyräilee ihan tahattomasti jos jostain ei pidä;ei sille mitään mahda!!!

Ihan varmaan joo mutta luulis sen verran olevan järkee että hoitaa asiansa kunnolla vaikkei jostain pidäkään. En minä ainakaan työpaikallani moiti ihmisiä ja ilveile niille vaikken pidäkään.
Oisin ottanu asian ihan eritavalla jos olis vaikka sanonu että poikas tarvii paljon huomioo, vaikka pojan kohdalla on ihan luonnekysymys että vaatii iteltään paljon enemmän mitä edes tarviis osata, ja semmonen on ollu aina.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mun eukko on lastenhoitaja/ohjaaja ja kyl mä uskon, jos päikkäris sanotaan jotain, niin pitänee jollain muotoo paikkansa. Ei ne vittuillakseen siellä mitään "neuvoja" anna

Eukko on viikon nähny poikaa ja pystyy tuon sanomaan, vähän epäilen että ei kyllä pystyis.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Eukko on viikon nähny poikaa ja pystyy tuon sanomaan, vähän epäilen että ei kyllä pystyis.

Okei joo, jos viikossa keksii tuon. Valitettavasti päiväkodeissa on myös paljon hoitajia, jotka ei taida olla ihan oikeella alalla.

Eukko on viikon nähny poikaa ja pystyy tuon sanomaan, vähän epäilen että ei kyllä pystyis. Näkihän tuon jo heti kun eukon näin eka kerran että ei tarvii pitkiä keskustelu sen kanssa käydä, niin oltiin nokka pystyssä.

Ihan varmaan joo mutta luulis sen verran olevan järkee että hoitaa asiansa kunnolla vaikkei jostain pidäkään. En minä ainakaan työpaikallani moiti ihmisiä ja ilveile niille vaikken pidäkään.
Oisin ottanu asian ihan eritavalla jos olis vaikka sanonu että poikas tarvii paljon huomioo, vaikka pojan kohdalla on ihan luonnekysymys että vaatii iteltään paljon enemmän mitä edes tarviis osata, ja semmonen on ollu aina.

Ymmärrän sinua paremmin kuin luuletkaan;kun itselläni sama tilanne!!! Olen vain tullut siihen tulokseen ettei tämä eskariOPE (vai miten joku heitä nyt haluaakaan kutsuttavan!!!) pidä minusta pätkääkään...en sille mitään mahda :) olkoon vaan pitämättä,mutta samalla hän ei tunnu pitävän lapsestanikaan.Aina jotain negatiivista sanottavaa minulle tai vaikka positiivistakin niin kummallisen kaksimielisesti asian kertoo...en osaa selittää,MUTTA enpä pidä minäkään hänestä!! Näin ilkeästi ja epäkypsästi sanottuna "Kamala ämmä!!!" Kaiken lisäksi olen itse myös hoitoalalla :). Kemiat ei vaan kaikkien ihmisten kesken pelaa vaikka mitä tekis!!!

Siis tosta välistähän puuttuu sana ÄRSYTÄ....jostain syystä joitakin hoitsuja ärsyttää jotkut lapset tai venhemmat ja syynä voi olla ihan omat henk.koht. antipatiat jne.

Ymmärrän sinua paremmin kuin luuletkaan;kun itselläni sama tilanne!!! Olen vain tullut siihen tulokseen ettei tämä eskariOPE (vai miten joku heitä nyt haluaakaan kutsuttavan!!!) pidä minusta pätkääkään...en sille mitään mahda :) olkoon vaan pitämättä,mutta samalla hän ei tunnu pitävän lapsestanikaan.Aina jotain negatiivista sanottavaa minulle tai vaikka positiivistakin niin kummallisen kaksimielisesti asian kertoo...en osaa selittää,MUTTA enpä pidä minäkään hänestä!! Näin ilkeästi ja epäkypsästi sanottuna "Kamala ämmä!!!" Kaiken lisäksi olen itse myös hoitoalalla :). Kemiat ei vaan kaikkien ihmisten kesken pelaa vaikka mitä tekis!!!

Olen sen huomannu että mun naama ei miellytä, ja sen kyllä näyttää erittäin selvästi. Posiitivista palautetta en ole saanu ainakaan vielä, negatiivista tulee kyllä päivittäin.
Olen ajatellu tuotakin että liekkö pitää pojastakaan, mutta en niin pitkälle nyt enempää mieti.
Poika aika huonosti osaa ilmasta asiansa kun on dysfasia.

Yhteistyössä