Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
En ota kantaa tilanteeseesi,mutta täytyy sanoa,että kuinkahan moni pk.n hoitsu voi käsi sydämellä sanoa ettei häntä jotkut äidit ja lapset samoin;kyllähän sitä sitten kyyläilee ja kyräilee ihan tahattomasti jos jostain ei pidä;ei sille mitään mahda!!!
Ihan varmaan joo mutta luulis sen verran olevan järkee että hoitaa asiansa kunnolla vaikkei jostain pidäkään. En minä ainakaan työpaikallani moiti ihmisiä ja ilveile niille vaikken pidäkään.
Oisin ottanu asian ihan eritavalla jos olis vaikka sanonu että poikas tarvii paljon huomioo, vaikka pojan kohdalla on ihan luonnekysymys että vaatii iteltään paljon enemmän mitä edes tarviis osata, ja semmonen on ollu aina.
Ymmärrän sinua paremmin kuin luuletkaan;kun itselläni sama tilanne!!! Olen vain tullut siihen tulokseen ettei tämä eskariOPE (vai miten joku heitä nyt haluaakaan kutsuttavan!!!) pidä minusta pätkääkään...en sille mitään mahda

olkoon vaan pitämättä,mutta samalla hän ei tunnu pitävän lapsestanikaan.Aina jotain negatiivista sanottavaa minulle tai vaikka positiivistakin niin kummallisen kaksimielisesti asian kertoo...en osaa selittää,MUTTA enpä pidä minäkään hänestä!! Näin ilkeästi ja epäkypsästi sanottuna "Kamala ämmä!!!" Kaiken lisäksi olen itse myös hoitoalalla

. Kemiat ei vaan kaikkien ihmisten kesken pelaa vaikka mitä tekis!!!