mua ärsyttää ja ottaa aivoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
vauva ob kotona mutta vanhempi lapsi yökylässä(on nyt muutaman yön pois). vauva ei nuku koko päivän roikkuu vaan tissillä. siihen lisäksi se että ollaan miehen kanssa oltu 2yötä yhdessä viimeisten 3vko aikana=yks viikonloppu. tänään hän sitte kotiutu niin eiköhän pidä käydä apteekissa ja hakee isältään juttuja ollut sitte 1,5h poissa, sitte kun autosta just perkele tänään piti hajota yks juttu ni eiköhän sitäkin pidä tänään katsoa, ja kun nyt sitte joskus saa isältään kyydin ensin kotia päin(eikö se hemmetin appiukko voi tajuta että voisi olla tärkeämpääkin tekemistä miehellä ku kökkiä isänsä luona) :headwall: ja vielä enemmän ärsyttää se että MIKÄÄN EI SUJU niinku itse odottaa tai haluaa tai suunnittelee mitään järkeä näissäkään ns vapaapäivissä ku yhteinen aika hupenee johonkin muuhun ku yhdessä oloon huomennakin just sopivasti lakkiaiset ja aamupv papin tapaaminen, väliin jää muutama tunti. mua niin kyrsii. sit jos kerrankin edes toinen lapsista on muualla ei silti ole aikaa viettää keskenään aikaa kun juuri sopivasti aina sille viikonlopulle ilmaantuu vaikka mitä :kieh: viimeksi ihan sama juttu. prkle mä en yritä enään yhtään mitään ikinä :kieh:

Yhteistyössä