Mua ärsyttää ihan sikana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Nyt sitten tää mun ex tosissaan on soitellut jonkun naisen kanssa joka on 19v lapseton.
No nyt ens viikonloppu on isä viikonloppu ja tää nainen on myös menossa ekaa kertaa tapaamaan mun exää.Mua pistää niin vihaks että ex esittelee ihan tuntemattona lapsille jota ei ole edes itse nähnyt koskaan.
Eiks ne vois hoitaa noi hommat joskus muulloin.
Mun puolesta esittelee sit sitä eukkoa niin paljon kuin lystää kun ovat tapailleet hiukan enemmän ja tuntevat toisensa!
Sitten tää eukko jo aukoo mulle naamaansa facebookissa.mitenhän se mimmi luulee sulautuvansa joukkoon jos ei tuu mun kanssa toimeen yhtään kun sitä suutansa soittelee!Kyllä mä sanon että nyt järki jättää ja pahasti exää!
Joo ja en ole mustis,vituttaa vaan toi että ei osaa hoitaa noita asioita kuin aikuiset!

Samahan tuo missä vaiheesa lapset tutustuu häneen ja näkeepähän heti kuinka tulee lasten kanssa toimeen. Eivät kai voi jatkaa jos tyttönen ei osaa olla lasten kanssa?

Oishan se ihan kiva et toi tapaaminen lasten kanssa järjestettäs sit vsta vähän myöhemmin kun näkee et tuleeko tosta suhteesta muutenkaan mitään. Eihän se oo lapsillekaan kiva et jos niille jatkuvasti esitellään uusia tyttö/poikaystäviä, jos käy niin ettei tuosta mitään tulekaan ja taas haetaan uutta.

Sun kannattaa tosiaan koittaa nyt viel puhuu ex:n kanssa et voisko sitä tapaamista siirtää

Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen osata ajatella lapsia eikä heti esitellä jotain ihmistä jota ei ole itsekään koskaan tavannut!

Mulla on kolmas seurustelusuhde eron jälkeen, yhtä miehistä en ehtinyt esitellä likalle ollenkaan. En todellakaan halunnut heti esitellä likalle miestä, kun ei tiennyt edes itse tuleeko jutusta mitään. Siinä vain sekoittaisi lapsen pään jos vähän väliä tulisi uusia miehiä kuvioihin ja toiset katoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Oishan se ihan kiva et toi tapaaminen lasten kanssa järjestettäs sit vsta vähän myöhemmin kun näkee et tuleeko tosta suhteesta muutenkaan mitään. Eihän se oo lapsillekaan kiva et jos niille jatkuvasti esitellään uusia tyttö/poikaystäviä, jos käy niin ettei tuosta mitään tulekaan ja taas haetaan uutta.

Sun kannattaa tosiaan koittaa nyt viel puhuu ex:n kanssa et voisko sitä tapaamista siirtää

Peesaus tähän. Ehtii ne kumppani ehdokkaat esitellä sittenkin kun näkee et onko jotai mahollisuuksia et suhde olis pitkäaikasempi. Mut sullahan on tässä nyt hyvä mahdollisuus olla se fiksumpi ja aikuisempi ja suhtautua kypsemmin pikkutytön lapsellisiin kitinöihin.

Koeta vaikka neuvotella exän kanssa selkeät pelisäännöt et miten toimitte vastaavissa tilanteissa. On se lapsillekin hämmentävää ja ahdistavaa tollanen tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Koita puhua exäsi kanssa, luulisi hänenkin ymmärtävän jos järkevästi selität ja perustelet asian.

oon koittanutkin mutta ei tunnut ottavan kantaa mitenkään!
Varsinkin sen eilisen paljastuksensa jälkeen on ihan perse mua kohtaan. :ashamed: Olis vaan helpompi että se katois meidän elämästä ku tekee kaiken aina niin vaikeeks ja minä olen se joka saa kauhean stressin päälle :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Sitten tää eukko jo aukoo mulle naamaansa facebookissa.mitenhän se mimmi luulee sulautuvansa joukkoon jos ei tuu mun kanssa toimeen yhtään kun sitä suutansa soittelee!!

Toivottavasti sä osaat olla aikuismaisesti lähtemättä mukaan suunsoittoon...

Voi että...mä en osaa tähän oikein muuta sanoo kun että MISSÄ ne MIEHET oli silloin kun AIVOJA jaettiin... |O anteeksi yleistys!!Mutta tää näkyy koskettavan aika usein ex miehiä...!!! :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Sitten tää eukko jo aukoo mulle naamaansa facebookissa.mitenhän se mimmi luulee sulautuvansa joukkoon jos ei tuu mun kanssa toimeen yhtään kun sitä suutansa soittelee!!

Toivottavasti sä osaat olla aikuismaisesti lähtemättä mukaan suunsoittoon...

Olen ollut en mä lähde siihen mukaan!Ei ole mun tapaista.Sanoinkin siitä myös exälle että vois hiljentää sen eukon,koska se on yritettävä tulla mun kanssa toimeen jos niillä tuleekin pitkä suhde.Ei tollainen suun soittaminen onnistu kyllä!

Yhteistyössä