A
Aargh!
Vieras
Meidän työporukassa on tietty ryhmä idiootteja, jotka tulee kipeänä töihin. Aamusta heti valittavat miten oli viimeyönä kuumetta melkein nelkytastetta ja joka paikkaa särkee ja niisk niisk niisk. Ja sitten kun niiltä kysyy että miksi ihmeessä sä sitten töihin tulit, niin ne aloittaa sen "no mut kyllä mä varmaan jotenkin jaksan.."
Ihan sama, mut kun se saamarin tauti tarttuu!!
Pahimpia on nää, jotka jää väkisin kotiin oksennustaudin takia kun eivät vissiin oikeasti pääse työpaikalle. Ja ne on sen tasan yhden päivän pois ja tulevat seuraavana päivänä töihin!!
Kiitos näitten idioottien, mulla on nyt kauhean kuumeinen olo, kurkusta ylöspäin joka paikkaan sattuu plus että maha alkaa kipristelemään siihen tyyliin että se oksennustauti taitaa olla nyt mulla.
Mua ottaa niin päähän!!
Ihan sama, mut kun se saamarin tauti tarttuu!!
Pahimpia on nää, jotka jää väkisin kotiin oksennustaudin takia kun eivät vissiin oikeasti pääse työpaikalle. Ja ne on sen tasan yhden päivän pois ja tulevat seuraavana päivänä töihin!!
Kiitos näitten idioottien, mulla on nyt kauhean kuumeinen olo, kurkusta ylöspäin joka paikkaan sattuu plus että maha alkaa kipristelemään siihen tyyliin että se oksennustauti taitaa olla nyt mulla.
Mua ottaa niin päähän!!