Mua alkoi niin harmittamaan, kun en pelannut 8vuotiaan kanssa afrikan tähteä vaikka hän nätisti pyysi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Jäi varmaan tosi kurja mieli lapselle :( Pukilta sai lahjaksi eikä oma äiti edes halunnut hänen kanssaan pelata :( muitakaan pelikavereita ei ollut. Että mä tunnen itseni välillä niin huonoksi äidiksi :( netti oli tärkeämpi

Korvaakohan mitään, jos aamulla heti kun herää niin kysyn josko nyt haluaisi pelata sitä? Harvoin mitään pelaillaan yhdessä muutenkaan, kun olen niin huono :(

No, ottakaa aamulla peli-aamu.
Ja ihan vinkiksi, että kerran viikkoon tai kahteen viikkoon vaikka sovitte jonkun illan, jolloin pelaatte yhdessä lautapelejä esim. tunnin - puolentoista ajan.
Noissa "lautapeli-illoissa" menee aika kuin siivillä, ja yleensä siinä on tosi hauskaa loppujenlopuksi, vaikka alkuun tympisikin.

tykkään pelata, nyt en vaan jaksanut, mutta eihän lapsi sitä tajunnut :( kun en pahemmin selitellytkään miksen pelaa.. Aamulla pelataan, laitan pelin jo valmiiksi ennenkuin herää :)

että olit illalla väsynyt. Kokonaisuus ratkaisee lastenhoidossa, ja aito välittäminen kyllä menee perille lapsen tajuntaan ja muistoihin, ei yksittäinen kieltäytyminen.

Jos olet herännyt pohtimaan omaa netin käyttöäsi ja sen määrää suhteessa lasten kanssa vietettyyn aikaan, se on jo tosi hyvä merkki!

Yhteistyössä