näin mäkin vähän meinasin että kopioo kannattaa ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Mulla on kopio lompakossa ja alkuperäinen kotona.Olemassaolosta tietävät puoliso ja muut lähiomaiset.
siis miten? :xmas: :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Myös sairaalan arkistoon papereidesi mukaan liitettäväksi kannattaa lähettää yksi kappale, mieluummin vaikka se alkuperäinen, niin tieto löytyy sitten myös sieltä.
Vaikkapa ihan postin mukana Varmaan sairaalasi arkiston yhteystiedot löytyvät nettisivuilta.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:siis miten? :xmas: :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Myös sairaalan arkistoon papereidesi mukaan liitettäväksi kannattaa lähettää yksi kappale, mieluummin vaikka se alkuperäinen, niin tieto löytyy sitten myös sieltä.
Mä voisin auttaa, kun tiedän mistä etsiä. Kerro vain lähimmän sairaalasi nimiAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kyllä mä nyt sen ymmärsin että postin kautta.mutta en mä kyllä nuita yhteystietoja löydä..ääh..antaa olla..
PHKSAlkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Mä voisin auttaa, kun tiedän mistä etsiä. Kerro vain lähimmän sairaalasi nimiAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kyllä mä nyt sen ymmärsin että postin kautta.mutta en mä kyllä nuita yhteystietoja löydä..ääh..antaa olla..
Ok, hetki vaan...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:PHKSAlkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Mä voisin auttaa, kun tiedän mistä etsiä. Kerro vain lähimmän sairaalasi nimiAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kyllä mä nyt sen ymmärsin että postin kautta.mutta en mä kyllä nuita yhteystietoja löydä..ääh..antaa olla..
siis tuonne vaan lähettää töksäytän ton..onko kukaan muu lähettäny? mitäs sit kun jos mä joskus muutan vaikka ivaloon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:http://www.phshp.fi/sivut/?vy=9994&ryhma=322
Eli:
Päijät-Hämeen keskussairaala
Arkisto
Keskussairaalankatu 7
15850 Lahti