V
vierailija
Vieras
Älä nyt helkkarissa. Olen perjantaina menossa polille operaatioon enkä todellakaan halua, että sielä hilluu koronapotilaita.Eli: lopetetaan omikronpotilaiden eristäminenkin sairaaloissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä nyt helkkarissa. Olen perjantaina menossa polille operaatioon enkä todellakaan halua, että sielä hilluu koronapotilaita.Eli: lopetetaan omikronpotilaiden eristäminenkin sairaaloissa.
Mutko ekko ei halua tietää koronaan sairastuneista!Älä nyt helkkarissa. Olen perjantaina menossa polille operaatioon enkä todellakaan halua, että sielä hilluu koronapotilaita.
Poissa silmistä niin poissa sydämestä tai lakaistaan ongelmat maton alle niin niitä ei ole.Mutko ekko ei halua tietää koronaan sairastuneista!
Tai sit väitetään, et muut vääristelee tilastoja ja sit voi puhuu ne mieleisekseen.Poissa silmistä niin poissa sydämestä tai lakaistaan ongelmat maton alle niin niitä ei ole.
OdotellaanÄsken just.
Ja jatkoivat, että diagnosointia pyritään oikaisemaan/tarkentamaan.
Jokohan vihdoin alkais totuuksia tulla ilmi?
No sitähän näkis koko ajan mut on niin helppo pysyä poissa...Tai sit väitetään, et muut vääristelee tilastoja ja sit voi puhuu ne mieleisekseen.
Mutta se ei sua haittaa jos naapuripedissä olevalle on tulossa flunssa tai influenssa?Älä nyt helkkarissa. Olen perjantaina menossa polille operaatioon enkä todellakaan halua, että sielä hilluu koronapotilaita.
Päivystyksessä sain viereeni tuhkarokkoepäilyn. En ollut kovin mielissäni vaikka itselläni oli influenssaMutta se ei sua haittaa jos naapuripedissä olevalle on tulossa flunssa tai influenssa?
Ja rokotus minulla tietysti onPäivystyksessä sain viereeni tuhkarokkoepäilyn. En ollut kovin mielissäni vaikka itselläni oli influenssa
Nyt vaan kaavaa väsäämäänNiin saat luvut itelkes sopiviks!![]()