Mtv3 leffa tänä iltana

Mie katoin, nautiskelin yksinäisyydestä ja valloitin koko sängyn...teekuppi, keksinpuolikas ja minä ja leffa. Eli se kotimainen meni nauhalle. Katon sen sitten joskus kun saan ihan rauhassa siihen keskittyä.
Ja hei, se leffa oli hyvä. Olis meinaan meidänkin isäntä siitä tykännyt. Välillä nauroin ihan hervottomana, välillä meinas itku tulla....
Mutta hyvä kun otit FW sen puheeks, muuten olis voinut mennä ohitse!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 20:48 pitkä kiekko kirjoitti:
Mie katoin, nautiskelin yksinäisyydestä ja valloitin koko sängyn...teekuppi, keksinpuolikas ja minä ja leffa. Eli se kotimainen meni nauhalle. Katon sen sitten joskus kun saan ihan rauhassa siihen keskittyä.
Ja hei, se leffa oli hyvä. Olis meinaan meidänkin isäntä siitä tykännyt. Välillä nauroin ihan hervottomana, välillä meinas itku tulla....
Se on sellainen leffa, joka levittää hyvää oloa. Saa itkeä ja nauraa. Kivan kuuloinen ilta sulla =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 20:56 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 20:48 pitkä kiekko kirjoitti:
Se on sellainen leffa, joka levittää hyvää oloa. Saa itkeä ja nauraa. Kivan kuuloinen ilta sulla =)

Juu, isäntä yövuorossa, lapset nukkumassa. Nautin ihan satasella omasta rauhasta..Vinkkaahan uudestaankin jos näin hyviä leffoja tulee!!!

Sinttura harmaana
Oli hyvä! Pitkästä aikaa tosi hyvä! Mutta olikin brittileffa. Eikös ollukki? Ainakin näyttelijät oli brittejä.

Mä olen muuten aika kyllästyny tohon jenkki-skeidaan mitä tulee koko ajan tuutista. Väkivaltaa, huumeita, aseita, juonittelua, seksiä, silikonitissisiä ja -huulisia naisia jotka on kaikki vielä ylimeikattuja ja kaikilla on tasaiset valkoiset hampaat. Ja miehillä samanlainen pepsodent-hymy ja kaikki tasapaksun komeita. Ja konnat on aina konnan näköisiä ja yleensä samat näyttelijät esittää konnia. Siis niiiiiiiin tasapaksua ja TEENNÄISTÄ.

Mä ihmettelen suuresti miten jotkut ihannoi jenkkejä. \|O

:heart: Ihana! Mie katoin sitä mieheni kanssa noin puoleen väliin, sitten en enää jaksanut vaan loppu oli pakko napsauttaa menemään nauhalle, kun aamulla oli aikainen herätys.... Mutta että voi mikä leffa! Mieskin nauroi muutamaan kertaan nii - in pitkään ja hersyvästi! :heart:

Olipa taas hyvä.

Mutta toisaalta se Emma Thompsonin esittämä nainen oli niin surkea... Kun löysi joululahjasta sen levyn vaikka oli miehen nähnyt ostavan kultakorun. Ja tajus että miehellä oli toinen nainen.
Siis voi miten hyvin se näytteli! Se sen pettymys oli ihan käsinkosketeltavaa, mulle tuli surkea olo siitä.

Emma thompsonin tuska oli todella kuin todellinen, näinkö väärin vai nousiko hällä oikein karvaisan pettymyksen punakin kasvoille? Hienoa näyttelyä kertakaikkiaan. Colin firth taas oli tavanomaisen teennäinen ja vaivautunut kuten aina. Näin kolmannella katselukerralla tökki muutama muukin kohta, mutta kokonaisuudessaan tosi kiva elokuvakokemus. Kyllä britit osaa :D

Yhteistyössä