Mtv3 -kanavapaketti *digiboksiasiaa*

Meillä on kaapeli ja siinä televisioon liitetty digiboksi. Tilasin tässä maanantaina mtv3 -kanavapaketin tekstiviestillä. Kuka tietää, kuinka kauan kestää, ennen kuin kanavat alkavat näkymään ja mistä tiedän, että ne ovat alkaneet toimia. Lisäksi digiboksimme ei löydä näitä kanavia, ainakaan vielä. Löytäneekö sitten, kun ne toimivat...? :whistle:

Ei, kun mulla itseasiassa on jo olemassa kanavakortti, joka ihan toimiva, lisää kanavia vaan piti saada... :whistle: Eli uutta kanavakorttia mulle ei ole tulossa. Siihen tekstarilla tilasin tuon paketin ja laitoin kanavakortin numeron...

meilläkin on tuo maikkarin kaapelipaketti..koitapa palauttaa tehdasasetukset ja sitten esim automaattisella haulla hakee taas kanavat. sen pitäs toimia jos kortti on aktivoitu....

jeeeeee, vormulaiset alkaa viikonloppuna :D

piia
meillä kävi kans niin ettei niitä näkynyt! vaikka kortti jo on. sitten piti tehdä boksille "tehdasasetusten palautus" ja sitten pistää se hakemaan ne kanavat uddestaan, sitten löytyi! :)

sain ohjeet elisalta josta se kanavapaketti otettiin

Alkuperäinen kirjoittaja Jonteri:
meilläkin on tuo maikkarin kaapelipaketti..koitapa palauttaa tehdasasetukset ja sitten esim automaattisella haulla hakee taas kanavat. sen pitäs toimia jos kortti on aktivoitu....

Mä hain automaattisella haulla niitä kanavia, mutta tämä meidän ilmeisen tyhmä digiboksi ei niitä löytänyt :eek: Eikö sieltä tuu mitään vahvistusta..?

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

Mä hain automaattisella haulla niitä kanavia, mutta tämä meidän ilmeisen tyhmä digiboksi ei niitä löytänyt :eek: Eikö sieltä tuu mitään vahvistusta..?
Jaa-a, pahan pisti...mikähän boksi teillä on... emmä kyl keksi mikä sitte auttais. Palautit siis kuitenki noi tehdasasetukset? Mä en vaan ymmärrä millä logiikalla (ei ainakaan naisten) se kone hakee ne kanavat, kun ne ei tuu siinä järjestyksessä mitkä kaikki näkyy. Meillä esim on osa kanavista esim eurosport ja travel vasta jossain sijalla 200, ja numerolla satajotain on mm playboy, joka tod ei näy . Tosi kätevää :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:

Jaa-a, pahan pisti...mikähän boksi teillä on... emmä kyl keksi mikä sitte auttais. Palautit siis kuitenki noi tehdasasetukset? Mä en vaan ymmärrä millä logiikalla (ei ainakaan naisten) se kone hakee ne kanavat, kun ne ei tuu siinä järjestyksessä mitkä kaikki näkyy. Meillä esim on osa kanavista esim eurosport ja travel vasta jossain sijalla 200, ja numerolla satajotain on mm playboy, joka tod ei näy . Tosi kätevää :eek:
Meil on Finluxin digiboksi, ollu jo jonkun vuoden tuossa... Ei kai mun tarvi uudempaa alkaa tässä ostamaan...? Mä nyt pistin uudestaan viel hakemaan ne kanavat teidän ohjeiden mukaan, tehdasasetukset jne... katsotaan miten käy... :whistle:

Yhteistyössä