MTV3 Kanavapaketista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei,

te joilla on kotona MTV3 kanavapaketti, siis kaapelitaloudessa, mitä tämä lysti maksaa kuukaudessa? Pelkkä kuukausimaksu vai onko joitakin lisäkuluja esim. kortista kuukausittain?
 
siis maksettavaa kertyy kuussa vain ja ainoastaan tuo 14,95€???

Meillä laskutetaan kuukausimaksun lisäksi joka kuukausi toiset 15 € kortista, ja aloin miettiä että onkohan tämä nyt mennyt oikein...
 
Mulla ei mene vuosimaksua ekasta vuodesta lainkaan. Edullinen toi kanavapaketti on mutta taidan siltikin irtisanoa sopimuksen kun ei tahdo noi maksukanavat toimia kunnolla. Ja kaikkea ollaan kokeiltu, aina antennipiuhan vaihdosta valohoitoon ja kaikkea siltä väliltä. Juu, en halua maksaa edes tuota vajaata 15 euroa siitä että joka ikinen ohjelma tökkii, kuva pysähtelee, tekstitys toimii joten kuten ym ym.
 

Yhteistyössä