mten voi olla selvästi kova flunssa, mutta kuumemittari vain näyttää sinnikkästi 36 lämpötilaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen joka ei vaan pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen joka ei vaan pääse kirjautumaan

Vieras
... uusi mittari joten tuskin rikki ! kurkku kipeä, väsyttää, paleltaa. eilen päivällä oli ihan hyvä olo, kävin kaupungillakin asiollakin mutta illalla iski kuin puun takaa horkkamainen palelu, johon ei tuntunut auttavan mikään... onneksi mies hoitaa lasta, miusta ei nyt siihen olisi... kohta takaisin sänkyyn. tissejäkin särkee niin maan perkeleesti, vaikkei se tietenkään nyt flunssaan liity :D tai ainakin tähän asti särkeneet vain jalat ja kädet ...

Sellaista on liikkeellä, kurkkukipua, pientä nuhaa enenmmänkin tukkoisuutta, nivet ja päänsärkyä ja huimausta tai pyörryttävää oloa, ei juurikaan tai ollenkaan kuumetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
En edes yleensä viiti avata sun ketjuja mut tää oli jotenki pohjanoteeraus :o ootko ihan normaali??

olen, mutta itse et taida olla vai etkö ole kuullut että ihmiset tulevat kipeiksi ? otappa rakas nyt ne lääkkeet..

mulla on vähän samanlaiset oireet,paleltaa lähes koko ajan ,kurkku on satunnaisesti kipeä ollu viikon ajan,päätä särkee jne ..kai soon jtn flunssaa

ja muoks.särkylääkkeet ei auta kuin tunnin kaks ja sama jatkuu

mulla on nyt toista päivää oikeesti kova flunssa,eka oli kurkkukipua ja uupumusta,yskää kovaa nuhaa mut ei ole ollenkaan ollu kuumetta. mäkin ihmettelin tätä. jos olis kuumetta olisin varma että on sikainfluenssa,niin paha olo on

Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
mulla on vähän samanlaiset oireet,paleltaa lähes koko ajan ,kurkku on satunnaisesti kipeä ollu viikon ajan,päätä särkee jne ..kai soon jtn flunssaa

ja muoks.särkylääkkeet ei auta kuin tunnin kaks ja sama jatkuu

miulla tosiaan oli eilen päivällä täysin terve olo, pyörin keskustassa ja ja ruokakin maistui. illalla iski sitten ihme horkkapalelu ja nyt on ihan tokkuraine, epätodellinen olo, särkee ja väsyttää... mutta kuumetta ei mittarin mukaan ole !

kunhan mies tulee kaupasta, menen nukkumaan. selkä ja kainalot hiessä mutta palelee silti ja olo kuin tukkihumalan vetäisseenä... siis se missä roikutaan kepissä ja juostaan rinkiä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, on se huomattu ettei ap todellakaan ole se "penaalin terävin kynä".

saisinko perustelut ?! on se kumma kun joka ketjuun änkeää joku v""""aan, vaikkei tässäkään aloituksessa ollut mitään kummallista ! ja sitäpaitsi tuntuu, että sama henkilö kirjoitti nuo kaikki kolme kommenttia :)

Yhteistyössä