Mr. Lothar

• Viestiketjun aloittaja Annukka18v
  • Ensimmäinen viesti
Annukka18v
Mitä mieltä palstalaiset ovat Extremetaiteilija Mr. Lotharista. Minusta hän on pähee ja olen nähnyt hänet telkkarissa ja livenäkin.

Siinä sällissä silmä lepää!!!

maagikko
lorttis häädettiin suoli24 palstalta kun sinne tul uusi tirehtööri.

Ei ole mikään julkkis, eikä hänestä koskaan sellaista tule.
Tuo Annukka 18v On itse lothar / anssi joka kirjoittaa itsestään mainoksia.
Se on taas iskenyt sairaine kuvineen suomi24 julkkis puolelle.

Älkää hyvät tytöt ja naisen alut langetko hänen juttuihinsa.
Minulla on ystävä jonka tyttären vietteli, lupaamalla maat ja mannut. Otti koe kuvia ja maksamatta mitään laittoi ne nettiin.
Olen itse käynyt ne siellä katsomassa. Anssi on yksinäinen penispumpun kansa esiintyjä, joka ei keinoja kaihda saadakseen itselleen nimeä- muka.
Täällä hänestä on kirjoitukset siirretty aikoinaan sexy sivuille joten sinne terve menoa.

Viimeksi muokattu:
Tv 24/7*
Muistan nähneeni miehen useasti televisiossa...eikös ollut esiintymässä Big brother talossa ja sitten kanssa Suomen Pelkokertoimessa ja jokunen aika sitten Puoli Seitsemän-ohjelmassa, jossa näytti juontajille tanssi muuvinsa.

Ahaa!
Ei ole mikään julkkis, eikä hänestä koskaan sellaista tule.
Tuo Annukka 18v On itse lothar / anssi joka kirjoittaa itsestään mainoksia.
Se on taas iskenyt sairaine kuvineen suomi24 julkkis puolelle.

Älkää hyvät tytöt ja naisen alut langetko hänen juttuihinsa.
Minulla on ystävä jonka tyttären vietteli, lupaamalla maat ja mannut. Otti koe kuvia ja maksamatta mitään laittoi ne nettiin.
Olen itse käynyt ne siellä katsomassa. Anssi on yksinäinen penispumpun kansa esiintyjä, joka ei keinoja kaihda saadakseen itselleen nimeä- muka.
Täällä hänestä on kirjoitukset siirretty aikoinaan sexy sivuille joten sinne terve menoa.

Olisko mahdollista saada tietoon se nettisivu, missä ne tyttären makoisat kuvat on ?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä