MPR-rokotteesta kuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä kesti 2viikkoa...

TÄH???? :o

Juu-u. Kuume pyöri tuon koko 2viikon ajan 40-41asteen tienoilla, iho oli aivan karmean näkönen; pieniä punaisia paiseita, kutisi, punaisia läiskiä pitkin kroppaa. Ja kaikki siis johtui nimenomaan tuosta rokotteesta. Tyttö oli lopulta aivan näännyksissa tuon kuumeen takia. Meillä ei sitä enää laiteta 6v neuvolassa tytölle.

Meillä kesti 2viikkoa...

TÄH???? :o

Juu-u. Kuume pyöri tuon koko 2viikon ajan 40-41asteen tienoilla, iho oli aivan karmean näkönen; pieniä punaisia paiseita, kutisi, punaisia läiskiä pitkin kroppaa. Ja kaikki siis johtui nimenomaan tuosta rokotteesta. Tyttö oli lopulta aivan näännyksissa tuon kuumeen takia. Meillä ei sitä enää laiteta 6v neuvolassa tytölle.

Voi jösses.. :( Tuohan on järkyttävää lapselle..
toivottavasti päästäis HIEMAN vähemmällä.

Eikö olekin tuo se rokotus, joka annetaan joskus aika pienenä (alle 1v) ja sitten joskus suunnilleen 6v? Äitiysneuvolan terveydenhoitaja nimittäin kysy, onko minulla itsellä rokotukset voimassa, käski tarkistaa. No, minä kysyi, että, mikä sen rokotteen lyhenne on, joka pitää säännöllisesti uusia, niin hän sanoi,e ttä MPR... Tarkoittikohan jotain muuta, esim. jäykkäkouristusta...

Alkuperäinen kirjoittaja ira:
Eikö olekin tuo se rokotus, joka annetaan joskus aika pienenä (alle 1v) ja sitten joskus suunnilleen 6v? Äitiysneuvolan terveydenhoitaja nimittäin kysy, onko minulla itsellä rokotukset voimassa, käski tarkistaa. No, minä kysyi, että, mikä sen rokotteen lyhenne on, joka pitää säännöllisesti uusia, niin hän sanoi,e ttä MPR... Tarkoittikohan jotain muuta, esim. jäykkäkouristusta...

Tyttö sai sen 1½-vuotisneuvolassa. Seuraava ois 6veenä.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
onko joku ottanut mprv rokotetta vauvalleen/lapselleen..onko kuume vielä kovempi tms??

Mikä se 4. rokote on tuossa mprv:ssä?

se yhdistelmä mpr+vesirokkorokote

Ai, että vesirokkorokote tulis yleisen rokotusohjelman piiriin? Uutta tietoa mulle...

onko joku ottanut mprv rokotetta vauvalleen/lapselleen..onko kuume vielä kovempi tms??

Mikä se 4. rokote on tuossa mprv:ssä?

se yhdistelmä mpr+vesirokkorokote

Ai, että vesirokkorokote tulis yleisen rokotusohjelman piiriin? Uutta tietoa mulle...

joo

Alkuperäinen kirjoittaja ira:

Tyttö sai sen 1½-vuotisneuvolassa. Seuraava ois 6veenä.

Ok. Eli terveydenhoitaja ei tarkoittanut oikeasti, että minulla pitäisi MPR uusia säännöllisesti. Häneltä pieni lipsahdus. Tarkoitti ehkä tetanusta...