MP3-SOITIN, onko kenelläkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ananasbananas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ananasbananas

Vieras
Ja lähinnä iPod nanon omistajia haeskelen.

Sain sunnuntaina lahjaks tommosen värkin, ja alkaa hermot olla todella loppu sen kanssa!!!!

Nyt siirsin kuus kansiollista musiikkia siihen, tai niin ainakin kuvittelin (ilman ohjeita totta kai, koska mukana ei tullut ohjeita, vaan joku minipikaopas, joka on aika turha). No eipä niitä musakansioita nanosta löydy. Sit kun liitän sen takas tietokoneeseen, saan ne biisit kyllä soimaan koneella, mutta kun en mä halua koneella niitä kuunnella.

Oon käyny siellä applen sivuilla (siellä mihin pikaopas käski mennä, mutta en mä sieltä mitään tajunnu. Mitä mun sieltä tarvii muka ladata? En ainakaan musaa halua sieltä, koska sitä mulla on jo koneella)

Mä en edes tommosta soitinta halunnu!!!! *kiroaa*

Pitäskö sun ladata iTunes (ilmainen musiikin soitto-ohjelma). Näin muistaisin, mutta varma en ole. Omistan ikälopun iPodin ja uuden Applen tietokoneen ja mulla siirtyy musiikit ihan napsauttamalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:33 Pix kirjoitti:
Pitäskö sun ladata iTunes (ilmainen musiikin soitto-ohjelma). Näin muistaisin, mutta varma en ole. Omistan ikälopun iPodin ja uuden Applen tietokoneen ja mulla siirtyy musiikit ihan napsauttamalla.

Siis tarviiko toi jonkun ohjelmanki siihen eka?? Voi viude!!! Saa kyllä mies laittaa ne biisit ja ladata ohjelmat, sehän ton ostikin. Murr...

Nyt mä todellakin vihaan tota soitinta!!!!!!! \|O

Kauheella vaivalla sain sen ohjelman asennettua, ja kun vihdoin sain ne kuus kansiota lisättyä tohon p*skaan, niin se pisti kaikki biisit oman mielen mukaseen järjestykseen.

Voi h*lvetti!!! Ja mä tarkotuksella tein monta kansiota, että yhdessä on vaan hitaita, yhdessä suomirokkia jne jne jne, ja nyt ne kaikki on tuolla ihan sekasin!!!

Mies saa kyllä käydä palauttamassa ton vehkeen, mä en edelleenkään sitä halua!!!!!!!! \|O

Ja kyllä, on parempi mieli kun saan tänne purkaa anonyymisti. Enhän mä miehelle kehtaa oikeesti sanoa, että lahja oli ihan kamala. *huoh*

Yhteistyössä