Mozilla firefox --> uuden välilehden avaaminen --> miten muuttaa asetuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Kun avaan vaikka tän kaksplussan ekalle sivulle, sit avaan tuolta ylhäältä uuden välilehden, niin siinä välilehdessä näkyy kaikki mitä on koneella tehty. Saattaa lukee kymmenessä ikkunassa "maija meikäläinen" ja olla sen facebook-sivut jolta oon katsellu valokuvia. Tai näitä keskusteluita.

Miten ne saa pois?

Mua toi ominaisuus ei haittaa, mutta veikkaisin että jos otat tietosuoja-välilehdeltä pois sen että säilyttää täydelliset historiatiedot, niin sit se ei niitä muistais? Sehän poimii ne sivut joilla on useimmin käynyt, ne on näppäriä pikakuvakkeita.

Näppäriä olis jos olis henkilökohtanen kone, mutta tällä koneella ramppaa niin paljon väkee, että mä en halua et esim.nää kaksplussan keskustelut näkyy kaikille pojan kavereille tms.... :D
Tarvii kokeilla! :)

Joo ymmärrän. En mäkään haluis aina kaikkia sivuja paljastaa millä tulee surffailtua. Tää kaksplussakin on sellanen pieni salainen pahe, joka itteäkin vähän hävettää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä;26852364:
Näppäriä olis jos olis henkilökohtanen kone, mutta tällä koneella ramppaa niin paljon väkee, että mä en halua et esim.nää kaksplussan keskustelut näkyy kaikille pojan kavereille tms.... :D
Tarvii kokeilla! :)

Tee omat käyttäjätunnukset itsellesi ja pojalle, eivät pääse niitä sinun juttujasi katselmaan. Tälläkin yhteisellä koneella on 6 eri tunnusta. Lasten tunnuksilla ei ole edes mitään pääkäyttäjän oikeuksia.

[QUOTE="asd";26852458]Siinä oikealla välilehden yläkulmassa on semmosia pieniä neliöitä oleva neliö, painappa siitä.[/QUOTE]

Kiitos! Minuakin tuo uudistus ärsytti ja nyt sain ne kuvat piiloon :)

Yhteistyössä