Moukat käytöstavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällistynyt

Vieras
Tapailin yhtä miestä ja voi, että.. vaikka ollaan kolmekymppisiä miehellä ei ollut minkäänlaisia käytöstapoja.. kun kävin hänen luonaan kylässä, söi ja joi yksin..ei koskaan tarjonnut minulle. Kun käytiin ulkoilmatapahtumassa kävi hakemassa vaan itselleen kahvia eikä kysynyt, että tuodaanko minulle samalla. Olen tottunut, että kylässä tarjotaan vieraille esim. kahvia jos itse juo. Vien joskus ihmisiä kahville keskustaan ja maksan ja tarjoan. Tämä mies vei minut joskus syömään syntymäpäivänäni ja maksoi vaan omansa.
Muuten ihan opiskellut mies ja hyvässä ammatissa..mutta käytöstavat puuttuivat täysin.. Voisin kertoa muutakin vaikka mitä esimerkkejä mutta tässä nyt muutamia.

Alkuperäinen kirjoittaja mir:
Öö tuota miks oot tapaillu tollasta enemmän kuin sen yhden/kaks kertaa jos noin käyttäytyy? itse en toista kertaa tapais =)

Luulin, että toinen muuttuisi.. tyhmästä ajateltuna, mutta en meinannut uskoa, että oikeasti on tällaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sepi:
Eihän tuollainen moukka voi milloinkaan muuttua. Muuten naisten toive miehen muuttumisesta on toiveajattelua.

Näin minäkin kantapäänkautta opin asian.

Oikeastaan voisi sanoa, että sinulle on aika paljon hyötyä tapahtuneesta juuri tuon tärkeän asian havaitsemisen takia. Moni nainen tuskistelee vuosia ja yrittää muuttaa miestä. Kannattaa otta heti sellainen, jonka virheitä pystyy sietämään.

Eihän tuollainen moukka voi milloinkaan muuttua. Muuten naisten toive miehen muuttumisesta on toiveajattelua.

Ei ainakaan silloin, jos toinen ei sano mitään.

Mun mielestä on luontevaa ajatella, että toinen pyytää jos haluaa ruokaa/kahvia/jne. ja että kumpikin maksaa omat laskunsa ellei erikseen sovita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Näin minäkin kantapäänkautta opin asian.

Oikeastaan voisi sanoa, että sinulle on aika paljon hyötyä tapahtuneesta juuri tuon tärkeän asian havaitsemisen takia. Moni nainen tuskistelee vuosia ja yrittää muuttaa miestä. Kannattaa otta heti sellainen, jonka virheitä pystyy sietämään.

Tätä minäkin mietin juuri ennen kuin avasin taas netin ja katsoin onko tähän tullut vastauksia. Ajattelin, että tämä oli hyvä juttu. Jos minulla tulee olemaan joskus sellainen mies kuin minä olen naisena, osaan arvostaa miestä, enkä pidä miestä sellaisena, että juu tämä kuuluu asiaan.. tämä on normaalia toimintaa, kun itse toimin niin. Nyt siis huomasin, että kuinka tärkeää on löytää mies, joka ajattelee näistäkin asioista samallatavalla ja osaan entistä enemmän arvostaa miestä tätä kautta.
Ps. Sanotaan, että vakka kantensa löytää..ehkä minäkin aikanaan :)