motivaatio

mikä tellä motivoi laihduttamaan? itsellä on hyvä motivoija sunnuntaisin tuleva "olet mitä syöt" ohjelma sub tv:ltä =) 2 viikkoa olen laihduttanut, syönyt pelkkää vähärasvaista ruokaa, ja paljon kasvikvia ja hedelmiä, ja nyt on lähtenyt 2kg. ja vielä olisi 5kg laihdutettavaa, niin olisin tyytyväinen.

Ma-rie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 13:23 susanna kirjoitti:
mikä tellä motivoi laihduttamaan? itsellä on hyvä motivoija sunnuntaisin tuleva "olet mitä syöt" ohjelma sub tv:ltä =) 2 viikkoa olen laihduttanut, syönyt pelkkää vähärasvaista ruokaa, ja paljon kasvikvia ja hedelmiä, ja nyt on lähtenyt 2kg. ja vielä olisi 5kg laihdutettavaa, niin olisin tyytyväinen.
Kaikista paras motivaatio on kun katsoo itseään kokovartalopeilistä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 22:34 Ooha kirjoitti:
Tuosta olet mitä syöt ohjelmasta. Kun sen mainostuli, se missä se kamala ihraläski selluliittinen täti pyörii ruudussa, niin meillä poika huusi isille että kato äiti!
:LOL: :LOL:

Ja siihen alkuperäiseen kysymykseen vastaus: kai se on se hirveä ämmä joka peilistä tuijottaa leveän peränsä ja pömppövatsansa kanssa! Ja haave pukeutua kauniisiin hyvinistuviin vaatteisiin.

Kyllä se taitaa olla ne vaatteet joita käytti ennen raskautta ja kun toissa vuonna ostin häämatkalta kivoja kesävaatteita, enkä oo päässy vielä niitä käyttämään. Kyllähän se oma peilikuvakin jotakin kertoo, et tarttis tehrä jottai!

Hmmm,motivaatio..Mulla on ollut aina kehno saaha itseäni niskasta kiinni ja pyyhältää lenkille.Mutta nyt käyn joka päivä koirani ja lapseni kanssa lenkillä.Jos en ole käynyt niin, koirani katselee muuten minua kulmiensa alta tympääntyneenä.Ja lapseni tottui jo jokapäiväseen ulkoiluun ihan muutaman kerran jälkeen.Jos ei olla pihalla juostu ,on meillä kiukkupäivä tiedossa.. :/ Parempi käydä vaan ulkona.. Toinen mitä olen kaverini kanssa ruvennut tekemään ,on punttisalilla "treenaus".Ollaan otettu päämääräksi käydä ainakin 2 kertaa viikossa.Ja aina jompikumpi potkii toistansa pepulle jos meinaa laiskaksi käydä.Ja mikä parasta ,aina liikunnan jälkeen olen huomannut itsestäni että olen virkeämpi ja kuinka hyvä olotila on tullut.Se lähteminen vaan on yleensä kovin vaikiaa..Mutta miehenikin on jo huomannut että olen kohta entisissä mitoissani ja saan kuin saankin ,pömppövattani huitsin nevadaan! Luulin sen olevan sula mahdottomuus. =) Niskasta kiinni ja loppu sujuu kuin itsestään. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 22:34 Ooha kirjoitti:
Tuosta olet mitä syöt ohjelmasta. Kun sen mainostuli, se missä se kamala ihraläski selluliittinen täti pyörii ruudussa, niin meillä poika huusi isille että kato äiti!
Voi ei.. lapset on niin aitoja.. joskus jopa liikaa.. Ollessanio päiväkodissa harjoittelemassa oli pihalta hävinny jalkapallo, ja yksi ihana kullannuppu osoitti mua ja sano et ope on syöny sen kun sen maha on noin pyöree!! Ei voinu muuta kun nauraa..

Yhteistyössä