Moon löytänyt kutsumusammattini.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Otin ja napsaisin kersan tukan tänään niskapuolelta lyhyemmäksi, ettei tartte hiota. Tukka on paksu ja kihara, mutta vaikka omakehu haiseekin niin jälki oli yllättäin parempi ku mitä olisin uskaltanut veikata :D

Kukas tulis sit mun napsittavaksi? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Otin ja napsaisin kersan tukan tänään niskapuolelta lyhyemmäksi, ettei tartte hiota. Tukka on paksu ja kihara, mutta vaikka omakehu haiseekin niin jälki oli yllättäin parempi ku mitä olisin uskaltanut veikata :D

Kukas tulis sit mun napsittavaksi? :xmas:

Mä oon lähes kalju, joten meikäläisestä ei taida paljon olla hyödyksi

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä voin opettaa sua jos haluut :D

Äkäieh, hyvin moon aina vetänyt. Omani siis :saint:
Ja kyllä tuosta muksun tukastakin hyvä tuli, kerkesin jopa oikeasti tiirata mitä teen kun sain sen pysymään paikoillaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä voin opettaa sua jos haluut :D

Äkäieh, hyvin moon aina vetänyt. Omani siis :saint:
Ja kyllä tuosta muksun tukastakin hyvä tuli, kerkesin jopa oikeasti tiirata mitä teen kun sain sen pysymään paikoillaan :D

:D

Mun päähän et koske, mä oon niin kranttu etten viiti ite omiani leikata, kun en kuitenkaan näkis tarpeeksi tonne taakse :| Mut onneks huomenna pääsee parturiin....

Mun päähän et koske, mä oon niin kranttu etten viiti ite omiani leikata, kun en kuitenkaan näkis tarpeeksi tonne taakse :| Mut onneks huomenna pääsee parturiin....

Moon taas aina enemmänkin tykännyt itse leikata, entä mennä parturiin.
Yhtä kaikki, kehus mua nyt vähän ku sain kuitenkin nätisti ton kiharan lyhennettyä ja tasoiteltua B)

Yhteistyössä