Montessoriluokat ja Steinerkoulut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhempi234
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhempi234

Vieras
Kertokaa joku jolla on lapsi joko montessoriluokalla tai vaikka steinerkoulussa, mitä olette näistä mieltä? Minä kun harkitsen näitä vaihtoehtoja lapselleni. Samoin freinet kiinnostaa. Mutta tietoa olisi hyvä saada ihan käytännön kautta eikä vain kirjoista. Samoin kaikki kriittiset ja vastustajat, kertokaa mikä mättää, kiitos etukäteen
 

Yhteistyössä