montako viikkoa synnytyksestä kun olette pystyneet sekstaileen?

  • Viestiketjun aloittaja äpä
  • Ensimmäinen viesti
ap
no on kyllä hyvin pimpero kestäny jos jotku pystyny alle viikon sisällä nussimaan.. olen ihan äimänä?? ei mullakaa mikää revenny ei sillä, mutta kyllä se hellä on ja tuntuu siltä kun yrittää, että pistettäs tuhansia pikku neuloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kolme päivää ekasta ja viisipäivää tokasta.
Ihan pakko kysyä: korvallako sä synnytit? :eek:
Alapäällä synnytin, mut silleen ei siellä pimperossa oo mitään ongelmaa ollu. Ekasta synnytyksestä sanoin, että voisin ratsastaa hevosella heti salista päästyäni. Ei mitään kipuja siellä. Tokasta oli sit kun tuli noita murtumia kun lapsi oli yli kilon ekaa isompi. Mut siis ei murtuma estänyt, kun sattui vain tietyissä tilanteissa..
Saanko mä kysyä että tuntuiko oikeasti hyvältä se seksi?
Kun siis, onhan se aikamoinen suoritus alapäälle kuitenkin... :whistle:

Molemmilla kerroilla on jännittäny ihan kauheesti se seksi, mutta on tehnyt mieli silti kokeilla. Nopeita kertoja ovat olleet, ehkä enemmän psyykkisellä tasolla hyvälle tuntunut, mut siis ei pahallekaan. En osaa sanoa, enkä muista olenko esim. lauennut silloin.. En ole pitänyt kirjaa.

Toinen mitä voisin ihmetellä on se synnytyksen jälkeen kakkaaminen mitä jotkut pelkää. Ei ole itselläni ollut senkään suhteen mitään erityistä, eikä oo pelottanutkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kolme päivää ekasta ja viisipäivää tokasta.
Ihan pakko kysyä: korvallako sä synnytit? :eek:
Alapäällä synnytin, mut silleen ei siellä pimperossa oo mitään ongelmaa ollu. Ekasta synnytyksestä sanoin, että voisin ratsastaa hevosella heti salista päästyäni. Ei mitään kipuja siellä. Tokasta oli sit kun tuli noita murtumia kun lapsi oli yli kilon ekaa isompi. Mut siis ei murtuma estänyt, kun sattui vain tietyissä tilanteissa..
Niin hassua lukea tämmösiä kun ite oon aina jääny jyrän alle, on leikkuut, repeämät, murtumat ja vuodot jne herkut....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kolme päivää ekasta ja viisipäivää tokasta.
tota on vaikee uskoa.
Kyllä mekin oltais haluttu ja ois pystynytkin jo noin pian mutta ei uskallettu ihan tulehduksen pelossa.
Meillä on kumin kanssa sekstailtu synnytyksen jälkeen.
Juu niin mekin mutta silti sitä jotenki pelkäs..ja olihan se verenvuotokin melkoista vielä siinä vaiheessa. Mut tosiaan tolle joka ei uskonut niin kommentoin vaan et on se mahollista :)
 
Minua on ihan eniten pelottanu kurkata alapäätä synnytyksen jälkeen. Semmonen psyykkinen juttu, et jos se onkii jotenkin kamalan näköinen ja hurja sit kun on synnyttänyt. Mutta siis en ole huomannut mitään eroa peilaillessani. Ja peilaillut olen heti kotiin päästyä... :ashamed: Mut siis ei tosiaan mitään ihme tuntemuksia ole ollut synnytyksistä eikä kipua siellä itessään...


Synnytykset ovat kestäneet 5h 15min ja 4h. Ja siis käynnistettyjä ovat olleet molemmat. Ja jälkivuotoa alle viikon, siis muutamia päiviä vain. Vähemmän kuin kuukautiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no on kyllä hyvin pimpero kestäny jos jotku pystyny alle viikon sisällä nussimaan.. olen ihan äimänä?? ei mullakaa mikää revenny ei sillä, mutta kyllä se hellä on ja tuntuu siltä kun yrittää, että pistettäs tuhansia pikku neuloja.
Ollaan niin erilaisia me ihmiset. :D
Mulla parani paikat kyllä nopsaan mut niin kireältä tuntui koko alapää monta viikkoa joten en edes uskaltanut kokeilla, kuin vasta 5-6 vkoa synnytyksestä.
 
mammutti
Ekan jälkeen n.2,5viikkoa ja toisen jälkeen 9vrk.
Eipä tuosta henki lähtenyt,ihan mukavaa oli, ekan jälkeen jännitti ja oli leikelty vähän joten tikit häiritsi,toisen jälkeen ei leikelty.
 
parisen viikkoo...
Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ongelmia synnytyksen jälkeen... Nyt viineks ku nuorin synty ni synnytin maanantaina ja polkasin pyörällä kauppaan lauantaina.. Naapurintäti kyllä kummasteli että mitenkä mä nyt sillä tavalla... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
kun on valittanut kipeää alapäätään monestikin palstalla :eek: Ehkä nuo Heilin jutut on sitten keksittyjä kaikki :|
En tietääkseni koskaan ole "kipeää alapäätä" valitellut. Minulla on joku ihan muu kuin alapää murtunut synnytyksessä ja se taas ei ole koskaan vaikuttanut seksielämään.. :D
 
Ei mullakaan mitään "ongelmia" ole ollut alapäässä kummankaan synnytyksen jälkeen, mutta kun sieltä kumminkin se neljakiloinen ja toinen melkeen viiskiloinen tuli niin vaikka kuinka pystyin heti istumaan synnytettyäni eikä repeämiäkään oikeen ollut, saati tikkejä niin kyllä silti on seksiä on ollut kummallakin kerralla 1,5kk synnytyksestä...
 
Gluteus maximus
5 päivää taisi olla meilläkin ekasta ja reilu viikko tokasta. Minä olisin voinut lähteä synnytyksen jälkeen, vaikka suoraa lenkille. En revennyt jne. joten mitä sitä pitkittämään ja jos tekee mieli niin sitten tekee. :p
 
Kyllä mäkin yli neljäkilosen alakautta synnytin eikä tullut juurikaan repeämiä, ihan pari tikkiä oli eri kohdissa. Silti oli sen verran hellänä että istuminen ei ollu ekan parin viikon aikanaa hirmu mukavaa eikä olis sinä aikana tullu mieleenkään sekstailla.

Ekan kerran taidettiin "uskaltaa" 6 viikkoa synnytyksestä ja kivaa oli :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
5 päivää taisi olla meilläkin ekasta ja reilu viikko tokasta. Minä olisin voinut lähteä synnytyksen jälkeen, vaikka suoraa lenkille. En revennyt jne. joten mitä sitä pitkittämään ja jos tekee mieli niin sitten tekee. :p
:p Sanoppa muuta. Ja meillon ollu aina hyvin aktiivinen seksielämä. Aloin tuossa pohtimaan pisimpiä seksitaukoja niin lääkärin määräyksestä leikkauksen jälkeen olin kerran 2 vkoa ja nyt kertausharjotusten takia 8pvää ilman. Muita noin pitkiä taukoja ei ikinä ole ollut, eikä toivottavasti paljon tulekaan. :D
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
5 päivää taisi olla meilläkin ekasta ja reilu viikko tokasta. Minä olisin voinut lähteä synnytyksen jälkeen, vaikka suoraa lenkille. En revennyt jne. joten mitä sitä pitkittämään ja jos tekee mieli niin sitten tekee. :p
:p Sanoppa muuta. Ja meillon ollu aina hyvin aktiivinen seksielämä. Aloin tuossa pohtimaan pisimpiä seksitaukoja niin lääkärin määräyksestä leikkauksen jälkeen olin kerran 2 vkoa ja nyt kertausharjotusten takia 8pvää ilman. Muita noin pitkiä taukoja ei ikinä ole ollut, eikä toivottavasti paljon tulekaan. :D
vähän sama homma. Meillä pisin tauko on kyllä kuukausiakin, kun mies oli armeijassa leirillä siloin alku aikoina ja sitten työmatkat ym. mutta muuten ei kauhean pitkiä taukoja =)
 
Tais olla viis tai kuus viikkoo. Eka jälkivuoto ooteltii ja kun se loppu tuli viikon sisää menkat siitä vaikka imetin. Sitte päästiin hommiin ja kyllä jännitti mut mies oli ihana :heart: Siitä se sitten lähti ihan normaalisti. Kyllä mä miehen pidin tyytyväisenä vaikken pimpsaa antanutkaan ;) Eikä me tykätä touhuta silloin kun vuotaa meikäläinen verta.
 

Yhteistyössä