Montako viestiä oot laittanut palstalle?

Viestejä yhteensä
Viestejä yhteensä 4 960
Viestejä päivässä 9.52
Kävijäviestit
Viestejä yhteensä 1
Viimeisin viesti 06.10.10

Tosi outoo, sillä tänäänkin olen kirjoitellut viestejä, niin ja siis tuo luku oli kuukausi sitten enemmän, en tiedä miksi.
Niin ja nimimerkkiä olen vaihtanut, siis olen yhteensä kirjoittanut noin 32t viestiä, joista siis osan vain tällä uudella. Ja vuodesta 2002 lähtien.

[QUOTE="tätä";23444168]ihan hirmusia määriä!! Laittakaas vielä samalla kauan ootte palstaillu, et missä ajassa noi viestit on kertynyt...[/QUOTE]

kohta 6 vuotta olen palstaillut (noita viestejä on hävinnyt välillä eli tuo ei ole ihan todellinen määrä)...

"harmaana"
Viestejä yhteensä
Viestejä yhteensä 4 960
Viestejä päivässä 9.52
Kävijäviestit
Viestejä yhteensä 1
Viimeisin viesti 06.10.10

Tosi outoo, sillä tänäänkin olen kirjoitellut viestejä, niin ja siis tuo luku oli kuukausi sitten enemmän, en tiedä miksi.
Niin ja nimimerkkiä olen vaihtanut, siis olen yhteensä kirjoittanut noin 32t viestiä, joista siis osan vain tällä uudella. Ja vuodesta 2002 lähtien.
Kuka olit ennen? :)

Mihis mie menisin... vaikka palstalaisia on jotka on yrittäny minut ennen aikojaan pistää multiin :D Julistaneet täällä minut kuolleeksi monta kertaa ja aina oon takas tullu, ei katos kestä olla viikkoa kauempaa poissa ko alkaa juorut heti liikkua :D
No onneks en oo sit täällä ees käynyt!
Naamakirjan perusteella kattonut, et kuvioissa oot yhä mukana
Miä oon hyljeksinyt tätä uutta palstaa, mut kai tähän on totuttava...?

Yhteistyössä