Juu,jossain välissä katos joku 10 000 viestiä, kun oli palstauudistus nmr Xkohta 6 vuotta olen palstaillut (noita viestejä on hävinnyt välillä eli tuo ei ole ihan todellinen määrä)...
Kuka olit ennen?Viestejä yhteensä
Viestejä yhteensä 4 960
Viestejä päivässä 9.52
Kävijäviestit
Viestejä yhteensä 1
Viimeisin viesti 06.10.10
Tosi outoo, sillä tänäänkin olen kirjoitellut viestejä, niin ja siis tuo luku oli kuukausi sitten enemmän, en tiedä miksi.
Niin ja nimimerkkiä olen vaihtanut, siis olen yhteensä kirjoittanut noin 32t viestiä, joista siis osan vain tällä uudella. Ja vuodesta 2002 lähtien.
Mihis mie menisin... vaikka palstalaisia on jotka on yrittäny minut ennen aikojaan pistää multiin Julistaneet täällä minut kuolleeksi monta kertaa ja aina oon takas tullu, ei katos kestä olla viikkoa kauempaa poissa ko alkaa juorut heti liikkuaHyytinen on yhä täällä:heart:
36 592
Niin joo, olen palstaillut vuodesta 2005 saakka.
No onneks en oo sit täällä ees käynyt!Mihis mie menisin... vaikka palstalaisia on jotka on yrittäny minut ennen aikojaan pistää multiin Julistaneet täällä minut kuolleeksi monta kertaa ja aina oon takas tullu, ei katos kestä olla viikkoa kauempaa poissa ko alkaa juorut heti liikkua