käyttötili, kaksi säästötiliä eri pankeissa ja yksi tili Suomen rajojen ulkopuolella
ja yksi korkoa kasvamaton pikaisesti tyhjennettävissä oleva käteistili kotona tai sen lähistöllä "tyynyn alla" sen varalta jos paska osuu kunnolla tuulettimeen
[QUOTE="vieras";24966924]Luultavasti siksi, että pimittävät soskulta muut tilit ja nostavat toimeentulotukea sen tilin perusteella, jossa lepää muutama euro.[/QUOTE]
Periaatteessa kaikista tileistä pitäisi viedä tiliotteet sossuun, eri asia tehdäänkö niin.
Mulla on yhdellä säästötilillä perintörahat, 45t euroa ja toisella tilillä vanhemmilta saatuja rahoja (lapsuudesta asti) yli 60t. Yhdelle tilille olen säästänyt itse rahaa. Sitten löytyyn matkoja varten säästötili ja sit mun käyttötili.
Mulla on kolme käyttötiliä, yksi OP:ssä, jota käytän kaikkeen päivittäisasiointiin, yksi S-pankissa, joka piti avata kun vaihdoin HOK Elannosta tänne Arinaan ja jonne menee S-ryhmän bonukset ja yksi hyvin hiljainen muinaisjäännetili Säästöpankissa.
Mulla on ihan liikaa. Nordeassa olevat tilini on tarkoitus lakkauttaa, kunhan ehdin konttoriin.
Mutta siis Nordea: 3 pankkitiliä, joista 1 entinen palkkatili, 1 miehen kanssa yhteinen ja 1 oma säästötili
S-pankki: kaksi omaa ja kaksi miehen kanssa yhteistä tiliä
Nordnet: ei varsinaisesti pankkitili mutta täälläkin on rahaa ja osakkeita
Evli-pankki: 1 säästötili
Nordax: 1 säästötili
Lisäksi minulla on rahasto-osuuksia indeksirahastoista Seligsonin kautta.