Jep, eli laskin vähän vääriä alueita Nyt kun katon uudestaan niin näen kolme rankaa?, mut neljä päätä?, 6-7 paria jalkoja?.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25562038:Selkärangat näkyy aika selvästi ja niiden päissä olevat mötit on pentujen päitä
Ei saa laskea kakkapökäleitä suolistosta!Alkuperäinen kirjoittaja Perdóname;25562058:Mä en tajuu, miten näette tassuja ja päitä? mä nään vaan 8 pötköö eli 8 !
en mä tassuja näe mut en näe 8 pötköäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Perdóname;25562058:Mä en tajuu, miten näette tassuja ja päitä? mä nään vaan 8 pötköö eli 8 !
Siellä lähellä nartun omaa selkärankaa olevat pallurat on ihan just sitäAlkuperäinen kirjoittaja Perdóname;25562082::O onks toi kakkaa.
no hitto mä oon sitten tyhmäAlkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25562085:Siellä lähellä nartun omaa selkärankaa olevat pallurat on ihan just sitä
Ite en oo koskaan kissasta samaa nähny, et kysymykset vois olla hyvin saman kaltasia ei se tyhmyyttä kuitenka ooAlkuperäinen kirjoittaja Perdóname;25562088:no hitto mä oon sitten tyhmä
mutta minkäs teet, ikäni ollut kissoja.
mut kiitos valottamisesta, taidan nyt paikantaa paremmin ne pennut, onnea!
Eli tos olis kolme päätä rintasin ? ja nyt ku selitit paikan niin kyllä siellä vois takana olla yks ranka vaikka heikommin näkyy mitä noi muutAlkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä;25562124:Kolme näkyy ihan selvästi, selkärangat, kallot ym.
Mutta neljäskin on. Siellä ton ihan keskellä olevan pennun pään sivulla vasemmalla, näkyy osa sen,joko häntää tai selkärankaa, tosi heikosti mutta näkyy.
Se on siellä muitten pentujen takana?