Montako pentua löydät kuvasta

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25562038:
Selkärangat näkyy aika selvästi ja niiden päissä olevat mötit on pentujen päitä :)
Jep, eli laskin vähän vääriä alueita :D Nyt kun katon uudestaan niin näen kolme rankaa?, mut neljä päätä?, 6-7 paria jalkoja?.

[QUOTE="vieras";25562047]Jep, eli laskin vähän vääriä alueita :D Nyt kun katon uudestaan niin näen kolme rankaa?, mut neljä päätä?, 6-7 paria jalkoja?.[/QUOTE]

Mä oon täs pohtinu kans et näänkö kolme päätä rintasin vai onks yks vaan joku heijaste/kuvitelma

Alkuperäinen kirjoittaja Perdóname;25562058:
Mä en tajuu, miten näette tassuja ja päitä? mä nään vaan 8 pötköö :D eli 8 !
en mä tassuja näe mut en näe 8 pötköäkään :)

Etualalla lähtee kylkiluiden kohdalta sellanen madon näkönen menemään taaksepäin yläviistoon se on ranka ja sen lopussa on sellanen mötti niin se on pää

Alkuperäinen kirjoittaja Perdóname;25562088:
no hitto mä oon sitten tyhmä :LOL:

mutta minkäs teet, ikäni ollut kissoja.
mut kiitos valottamisesta, taidan nyt paikantaa paremmin ne pennut, onnea!
Ite en oo koskaan kissasta samaa nähny, et kysymykset vois olla hyvin saman kaltasia ei se tyhmyyttä kuitenka oo :)

Mun mielestä
[QUOTE="vieras";25562096]Neljättä en nähnyt vaikka miten tarkasti katsoin. Mutta kolme näkyy selvästi.[/QUOTE]

Kolme näkyy ihan selvästi, selkärangat, kallot ym.
Mutta neljäskin on. Siellä ton ihan keskellä olevan pennun pään sivulla vasemmalla, näkyy osa sen,joko häntää tai selkärankaa, tosi heikosti mutta näkyy.
Se on siellä muitten pentujen takana?

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä;25562124:
Kolme näkyy ihan selvästi, selkärangat, kallot ym.
Mutta neljäskin on. Siellä ton ihan keskellä olevan pennun pään sivulla vasemmalla, näkyy osa sen,joko häntää tai selkärankaa, tosi heikosti mutta näkyy.
Se on siellä muitten pentujen takana?
Eli tos olis kolme päätä rintasin ? ja nyt ku selitit paikan niin kyllä siellä vois takana olla yks ranka vaikka heikommin näkyy mitä noi muut

Yhteistyössä