**Montako päivää pregnyl näkyi raskaustestissä - kokemuksia?**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinkerbelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tinkerbelle

Jäsen
30.07.2008
870
0
16
Mielenkiinnosta kyselen kokemuksianne - siis te jotka tieteen nimissä olette asiaa tikuilla testanneet :) Tiedän, että yleinen ohje on että 10 päivää piikin jälkeen ei pitäisi näkyä ja on turvallista testata.

Eilen, 8 päivää pregnyl 5000 -pistoksen jälkeen testasin nähdäkseni joko pregnyl on poistunut elimistöstä. Erittäin herkkä testi näytti aamupissasta negatiivista, joten lienee jo poistunut kokonaan. Itselläni pregnyl ekaa kertaa käytössä ja mielenkiinnosta sen ominaisuuksia tässä tutkiskelen..

Miten muilla? Onko näkynyt pidempäänkin raskaustestissä plussana?

Moi! Oli pakko kirjoittaa tähän kun meillä on ollut piikityspäivä sama! Itse en ole vielä testiä tehnyt, mutta kun huomenna koittaa tuo kauan odotettu 10. päivä niin aion kyllä sen tehdä aamulla! Toivottavasti jollakin on antaa vastausta kun itseäkin kiinnostaisi! Minkäslainen tilanne sinulla muuten on, Tinkerbelle?

Hehee, onpas tosiaan hauska sattuma! Jännää, huomenna siis on tuo maaginen päivä! Tullaan molemmat sitten raportoimaan miltä näyttää :D

Meillä on yk 9 käynnissä ja toista lasta toivotaan (esikoinen 1 v 8 kk). Esikoinen tärppäsi tosi nopeasti, mutta tämä kakkonen on antanut odottaa vähän pidempään. Mitään vikaa ei ole löytynyt, mutta lääkäri suositteli pregnyliä varmuuden vuoksi koska mulla ovulaatiotesti näyttää plussaa 4 päivää peräkkäin (epäili että munasolu voisi olla vähän "tiukassa" ja tarvitsisi ehkä apua irtoamiseen).

Minkälainen tilanne sinulla on?

Negaa näytti aamulla testi.. :'(

Mulla on todettu ultralla pco eli "monirakkulatauti" ja ensimmäistä lasta miehen kanssa yritetty n. 3 vuotta. Terolutteja olen syönyt jo melkeinpä sen 3 vuotta, jolla olen saanut kuukautiset suht säännöllisiksi. Viime kesänä kokeilin clomhexalia avuksi (clomifenia ei ollut saatavissa) mutta ei tärpännyt (olin silloin hoidettavana terveyskeskuksessa) ja siirryin sitten keskussairaalaan hoidettavaksi. Nyt söin ekan kuurin clomifenia kp 3-7 ja ultralla todettiin kp11, 2 kypsää follikkelia joiden irtoamista sitten autettiin pregnylillä.

Onkohan sellainen mitenkään mahdollista, että testi muuttuisi vielä plussaksi..? Kuulostaa ehkä epätodennäköiseltä, mutta haluaisin pitää vielä pientä toivon kipinää yllä.. :)

Jos ei, niin kuukautisten pitäisi alkaa ens viikolla ja sitten kokeillaan vielä clomien ja pregnylin avulla, mutta jos ei vieläkään tärppää niin todennäköisesti siirrytään IVF:ään, vaikka itse haluaisin että raskautuisin luonnollisesti..

Mä testailen ehkä huomenna, tänäänhän on vasta 9 dpo joten ei taida kummallakaan vielä näkyä. Kiinnittyminenhän tapahtuu keskimäärin päivinä 8, 9 ja 10 ovulaation jälkeen joten ei ihme että sait negan :)

Häntä pystyyn ja jännitys jatkukoon! Eiköhän me oteta ne plussat viikon sisällä. Palataan huomenna kertomaan lisää :D

Eilen illalla tuli sit täti kylään.. :'(

Hohhoijaa.. Täytyy yrittää olla masentumatta, tämä oli kuitenkin vasta eka clomikierto ja kun olen lukenut vanhempia keskusteluja niin jollakin on tärpännyt vasta tyyliin 7:llä clomikierrolla..

Olen myös ihmetellyt kun eilen oli kuitenkin vasta kp21 eli teroluteja syön kp15-24 ja yleensä kuukautiset on alkaneet pari päivää viimesen teron jälkeen, mietin vain että voisiko clomit jotenkin aikaistuttaa niitä..? hmm.. taidanpa aloittaa uuden keskustelun jos jollakin olisi kokemusta samanlaisesta..

Toivottavasti sinulla on iloisempia uutisia! :)

Voi p mikä pettymys, pahoittelut... Pidän peukkuja sulle ensi kiertoon! Mullakin on hyvin skeptinen olo että tärppäisi, mutta yritän pitää toivoa yllä ja käväistä hakemassa apteekista testejä... Jaksamista ja onnea! :hug:

Yhteistyössä