Montako päivää hedelmöityksestä?

Olisiko tällä palstalla jollakin tietoa kuinka monentena päivänä noin suunnilleen ultrassa pitäisi "jotakin" näkyä jos raskaus on lähtenyt alulle?Olin sattumalla ihan muissa asioissa gynellä (etsivät mahdollista kasvainta ultralla) ja satuin vain uteliaisuuttani sitten kysymään,näkyikö mitään?Ei kuulemma näkynyt.Tuolloin oli noin viides päivä ovulaatiotikun näyttämästä ovulaatiosta.

Kiitos jos joku osasi vastata:)

Kassu

Mulla kun oli eka käynti taysissa, niin lääkäri tietysti ultrasi. Sanoi että oon ovuloinut n. 5 päivää aiemmin. Näki siis irronneen munasolun, mutta sanoi myös että vielä ei pysty näkemään onko se hedelmöittynyt.
Eli ei kai vielä näy. Mutta irronnut munasolu kyllä pitäisi näkyä. Jos ovitikun plussasta 5 pv?

Kiitos kovasti.Niinkun ei tosissaankaan tullut enempiä kyseltyä sitten.Kun minulla on yksi harmiton kasvain kohdun lähettyvillä ja tämä oli sellainen tarkastuskäyni,ettei se ole muuttunut/kasvanut/ettei löysy uusia.Ei sitten ollut tuosta mahdollisesta raskaudesta sen kummemmin puhetta.

Haaveilemme siis lapsesta,emmekä käytä ehkäisyä.Pitänee siis kai odotella ;) Mutta kiitos vastauksestasi.Ja tärppionnea teille!

Kassu

Yhteistyössä