Montako lasta, minkä ikäisiä ja vieläkö haaveissa lisää?

• Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti
poopi
Kolme lasta, tyttö 7v, poika 5v ja poika 1kk. Mahdollisesti haaveissa vielä yksi minulla mutta vasta vuosien kuluttua. Asiasta ei ole vielä puhuttu miehen kanssa. Jos hän on ehdottoman ein kannalla niin sitten saa jäädä tähän.

[QUOTE="vieras";24111641]Mulla on:

Kaksoset ihanaiset 5v. Ronja ja Riku
Tyttö 6v. Oona
Poika 8v. Osmo
Poika 10v. Fiona
Kaksoset 13v. Touko ja Tiina

Lapsiluku alkaa tosiaan olla jo aikalailla täynnä vaikka osa lapsista asuukin isänsä luona. Haaveissa on nykyisen mieheni kanssa vielä yksi iltatähti. :)[/QUOTE]

En tiennytkään, että Fiona on myös pojan nimi. :)

2 tyttöä, 6kk ja 3v 6kk. Molemmista tuntuu tällä hetkellä siltä että lapset ois tässä. Tietenkin jos jostain syystä raskaaksi tulen niin lapsi pidetään jos mahdollista (ts. jos terveys kestää).

Poika, tänään tasan 17 v
Poika, ihan juuri 11 v
Tyttö, marraskuussa 9 v
Poika, syyskuussa 1 v.

Esikoisella eri isä. Enempää lapsia ei olisi tarvis. Mutta koskaan ei tiedä, kun ei saada tuota ehkäisyasiaa kuntoon, perk...

Kolme tyttöä löytyy (9v 6v & 2v).
Mies viimeksi tänään ehdotti josko sittenkin vielä yksi pikkuinen tälle kuopukselle kaveriksi... Kuittasin naurahtamalla ja toteamalla, että ei taida onnistua ja jos tulokas olisikin poika heittäisi elämämme häränpyllyä. ;) Minulle riittää kiitos.

Meillä on yks poika, 2v. Toinen laps syntyy joulun aikoihin. En osaa sanoa. Toisaalta tykkäisin mutta raskaus, töistä poissaoleminen (vaikuttaa tietenkin uran kehittymiseen ja taloudelliseen puoleen) mietityttää. On kyllä ollut ihanaa olla lapsen kanssa kotona mut vaikea sitä on sanoa että viihtyiskö vuosikausia...

Luulenpa että mennään nyt tää toinen ja katotaan tilannetta. oon 34 joten aikaakaan ei hirvittävästi ole että pikkasen ressiä...:)

Yhteistyössä