Montako kummia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on viisi kummallakin lapsella, sekä sululaisia ja lapsia. Pakko lukua ei niistä kuitenkaan ole. Olen kuullut joistakin joilla on kummeja väliltä 9-15 mutta se on jo ihan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on viisi kummallakin lapsella, sekä sululaisia ja lapsia. Pakko lukua ei niistä kuitenkaan ole. Olen kuullut joistakin joilla on kummeja väliltä 9-15 mutta se on jo ihan liikaa.

Kirjoitusvirheitä täynnä tuo minun viesti, tarkoitin siis sukulaisia ja kavereita... :)
Pitäis vissiin joskus lukea eka mitä kirjoitti ennenk uin lähettää sen eikä toisinpäin...

Esikoisella 5 miehen eno+vaimo, mun serkku, mun veli, mun kaveri
kakkosella 4 mun täti+mies, miehen täti, miehen kaveri
kolmosella 4 miehen sisko, mun 2 serkkua, mun kaveri

Ekalla pojalla 4,mun sisko ja sen mies sekä meidän ystävä pariskunta.
Tokalla 6, mun toinen sisko ja sen mies,miehen veli ja sen vaimo sekä mun bestis ja sen mies.
Kolmosella 3,tuttumme joka toimi myös kätilönä synnytyksessä sekä meidän 2 kaveria(mies ja nainen,ei pariskunta)

Vanhimmalla on 7 kummia, 2pariskuntaa joista toinen on mun täti ja hänen mies ja toinen mun serkku ja hänen avokkinsa, loput on mun veli, serkku ja exän kaveri
Nuorimmalla on 4 kummia. Yksi pariskunta jotka on exän serkku ja hänen avokkinsa, ja ne kaks muuta on mun sisko ja exän veli.

Yhteistyössä