montako kertaa tutin voi heittää kaaressa pinnasängystä pois ..

vieras
Meillä sanotaan, että "äiti ei nosta". Mutta sitten äiti kaivaa vähän huijauksena eri tutin oman tyynynsä alta (ja niitä on siellä paljon!). Ilman tuttia en jaksaisi nukuttaa..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oltas jo ilman tuttia 5 kerran jälkeen.
sitten meillä ei kukaan nukkuisi , ja tunnustan, en ole vielä jaksanu "henkisesti valmistautua" siihen ,että en enää anna tuota ja otan vastaan sen itkun.
Voisin kokeilla muutaman minuutin päästä joko huolisi suuhun.

archie
Entäs sitten kun sieltä alkaa lennennellä kaikki irtonainen. Ensin unikaveri, sitten tyyny, sitten peitto, lakana, patjan suojus. Muistan kun viimesilläni ootin kuopusta ja synnytys oli alkamassa (supisteli ihan kunnolla) ja yritin esikoista nukuttaa ja toinen eiku vaan hillu ja hillu ja meikä konttas lattialla mahansa kanssa.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja archie:
Entäs sitten kun sieltä alkaa lennennellä kaikki irtonainen. Ensin unikaveri, sitten tyyny, sitten peitto, lakana, patjan suojus. Muistan kun viimesilläni ootin kuopusta ja synnytys oli alkamassa (supisteli ihan kunnolla) ja yritin esikoista nukuttaa ja toinen eiku vaan hillu ja hillu ja meikä konttas lattialla mahansa kanssa.
Esikoinen teki tota muutaman kerran tuossa kaksivuotiaana, sitten nukahtikin muutamana iltana pelkän patjan päällä kun oli ihan mahotonta se touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ei kannata mennä leikkiin mukaan, pieni kyllä jaksaa leikkiä. Äitiä on kiva juoksuttaa.

Ette arvaa miten kiva on kirjoittaa näin, meille kun ei enää tule vauvoja kuin hoitoon. B)
joo ei kannattais, tiedän.
mutta yhä uudelleen mä huomaan könöttäväni tuossa lattialla kontillani ja osottavan kännykällä valoa pinniksen alle että missä se tutti oikeen on.. ja poika vaan on " döögädäägä".
olen säälittävä, tiedän :D

Mun tyttö kun alkoi tehdä tota, niin ensin oli kokeilussa että sängyssä oli sellanen 5 tuttia yhtä aikaa. Kun sekään ei toiminut, niin jätettiin tutti pois. Tai suurin syy tutin pois jäämiseen oli kylläkin se, ettei tyttö enää tarvinnut sitä.. kaikissa tilanteissa joissa tutin ois kuvitellut olevan tärkeä, tyttö heittikin sen surutta veks ja joskus sitten lussutti sitä muuten vaan ilman syytä.

Yhteistyössä