montako joululahjaa lapsenne saa?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
6v. sai viime vuonna yli 20 pakettia ja se oli liikaa. Nyt voisi yrittää puolittaa määrän mutta voi olla, että yli 10 tulee kuitenkin. Ainokaiselle on kiva hankkia lahjoja ja mainosmiehet osaavat koukuttaa.

"jöö"
Aina saa moin 30-35.
Itsekin olen ostanut jo 6 ja YRITÄN hillitä itseni etten hankkisi enempää.
Laskin että nuo 6 yhteensä maksoivat vain 110 eli aika pientä. ostan aina tarjouksista esim Simpsonien dvd-boxi kympillä, Kunnaksen kirja ALE:sta ym.
Kalliimmat lahjat ovat tänä vuonna Pleikka 3 ja siihen 3 peliä ( mummo ja eno ) sekä kiekkoluistimet ( isänsä ).
Lapseni ilahtuu kaikesta ja ihanaa on häntä lahjoa joten kai mä vielä edes yhden lahjan...

Jos kaikki ostavat ne mitä ehkä tiiän, niin lapsi saa reilu 10 lahjaa.. viime vuonna lahjoja tuli reilu 20 kpl ja se oli AIVAN liikaa meän poitsulle.. ei jaksanut avata kaikkia edes... tässä opetellaan vasta vähentämään lahjamäärää :) mutta kun lahjojen antajia on niin monta niin auttamattomasti tulee paljon lahjoja..

"sss"
Ihan liikaa. 3 joulua takana ja joka joulu lapsi saanut 25-30 lahjaa, nyt toinenkin lapsi joten toivotaan että vähenis lahjojen määrä. Itse ei osteta omille lapsille yhtäkään lahjaa vaan kaikki saatuja.

[QUOTE="vieras";27584019]3, 4. Jotain sellaista. En tajua tuollaista että kymmeniä paketteja lapselle jouluksi! Mihin ne kaikki laitetaan joulun jälkeen?? Eikö teillä tule kaapit täyteen turhaa tavaraa?[/QUOTE]

ei tule kun myyn kirpputorilla vanhoja pois.

Tänä vuonna pyrin antamaan vähemmän kuin edellisinä vuosina, meiltä vanhemmilta tulee neljä lahjaa ja muilta ehkä noin 10. Siinä on pienelle jo ihan riittävästi. Haluaisin antaa enemmän, mutta yritän pitää pintani :D En halua että lahjoja on niin paljon, että niiden avaaminen alkaa kyllästyttää ja vie hirveän pitkään..

äippäliini tyttö
Perheemme ei osallistu kerran vuodessa tapahtuvaan muka kivaan kulutushysteriaan. Joulun aika on meilä todellakin erilainen kuin perinteinen :) ja voin sanoa että aivan ihanaa niin kuin koko vuosi yleensä :)

HippuTAR
2-3 per nuppi. Yleensä on ollu enemmän, joskin viime joulunakin mentiin aika vähillä. Mun mielestä toi on liian vähän, sais olla ainakin 6 per pää. Nyt ei vaan voi mitään, eniten harmittaa ku on jo toinen joulu peräkkäin ettei voi toteuttaa yhtä isompaa toivetta noille, niinkuin yleensä on ollu tapana.
Muilta eivät saa lahjoja.

Yhteistyössä