Montako e-pilleriliuskaa uskallatte syödä putkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Daniela"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Daniela"

Vieras
Itsellä on Qlaira-merkkiset pillerit joita syödään koko ajan, mutta viimeiset on lumepillereitä. Neljä vikaa pilleriä kun jättää syömättä ja aloittaa uuden liuskan heti niin jää menkat pois.

Itse olen yleensä syönyt kaksi tai kolme liuskaa putkeen, mutta jollakin merkillä kerran jopa neljä. Tässä vain kiroan taas noita menkkakipuja ja vuotoa, että onpa ihanaa harventaa niitä menkkoja muutamaan kertaa vuodessa. :kieh:

Onkohan pillerikohtaista ja muutenkin yksilöllistä...?
Ite syön Yasminelleja ja kaksi liuskaa pystyn syömään putkeen satunnaisesti, 3. kohdalla alkaa jo puristaa mahaa + kiukuttaa ihan helkkaristi.

Normisti siis menkat joka kk, vain erityistapauksissa (menkkojen siirto) syön noi kaksi putkeen.

Ei kai siinä mitään uskallusta tarvita. Putkeen voi syödä vaikka kuinka monta. Kyllä se oma kroppa kertoo viimeistään tiputteluvuodolla, koska on aika pitää taukoa.

Vuosia käytin (ikivanhoja...) Marvelon-merkkisiä pillereitä jatkuvasti kolme liuskaa putkeen. Väivuotoja tyyliin 2 kertaa viiden vuoden aikana...muutoin vuoto säännöllisesti 5 kertaa vuodessa.

Mä syön aina kolme liuskaa putkeen. Eikö sellainenkin pilleri ole kehitelty, jota syödään jatkuvasti, siis joka päivä eikä mitään taukoja tai lumepillereitä ole. Muistan joskus lukeneeni, että ei ole mitään fysiologista syytä miksi naisen pitäisi menstruoida välillä. Eli terveyden kannalta ei tarvitse olla kuukautisia ollenkaan.

En ole myöskään huomannut itselläni mitään oireita vaikka kuukautiset tulevat vain muutaman kerran vuodessa. Päinvastoin, olen erittäin tyytyväinen :)

Mercilonia käytän. Kolme liuskaa olen syönyt joskus putkeen, mutta kolmannen lopussa on tullut tiputteluvuotoa. Nykyään syön yleensä vähän päälle kaksi liuskaa ja pidän tauon.ä

[QUOTE="Daniela";28228686]Itsellä on Qlaira-merkkiset pillerit joita syödään koko ajan, mutta viimeiset on lumepillereitä. Neljä vikaa pilleriä kun jättää syömättä ja aloittaa uuden liuskan heti niin jää menkat pois.

Itse olen yleensä syönyt kaksi tai kolme liuskaa putkeen, mutta jollakin merkillä kerran jopa neljä. Tässä vain kiroan taas noita menkkakipuja ja vuotoa, että onpa ihanaa harventaa niitä menkkoja muutamaan kertaa vuodessa. :kieh:[/QUOTE]

yks!!! saako sinut polttaa roviolla! vai vieläkö jatkat! TROLLII!!!! osaan sanoa paskan mutta en trolleille! Minä olen se joka vittuilee trolleille! käykö!

mä söin aikoinani e-pillereita aina sen 3 liuskaa putkeen, ja sit se 7pv tauko. lääkäri itse ehdotti sitä mulle, ku mulla on aivan tajuttomat kuukautiskivut ja runsas vuoto. nyt oonki sitte minipillereillä, ja niitä tietty syödään koko ajan ilman taukoja..

[QUOTE="a p";28231373]Sä olet mies. Koska tajuat, että on todella typerää vastata naisille esitettyihin kysymyksiin? Tämä ei ole ainoa ketju johon vastaat vaikka kysymys on selvästi naisille osoitettu. Olet todella nolo tapaus.[/QUOTE]

Kerro mistä helvetistä lähtien olen mies ollut?

Mä söin 2 liuskaa putkeen kun e-pillereitä söin. Jotain Jasmin-tyyppistä oli..? Yritin syödä 3 liuskaa putkeen, mutta kolmannen puolivälissä alkoi aina tiputteluvuoto. Ikävää..

Yasmine-pillereitä syön, joskus harvoin kaksi liuskaa putkeen jos menkat muuten osuis pahaan saumaan.

Kerran kokeilin kolme liuskaa putkeen - koko viimeinen liuska oli jatkuvaa tiputteluvuotoa, pikkuhousunsuoja ei ihan riittänyt, side oli vähän liikaa.

Yksilöllistähän tämä on, moni tuttuni syö kolme liuskaa ongelmitta putkeen. Onko hormonitoiminnan voimakkuudessa sitten jotain eroja vai mistä voi johtua?

Itse syön yasminelle merkkisiä pillereitä ja niitä n. 2 vuotta putkeen ilman yhtäkään taukoa eikä mitään ongelmaa. :) ja vaikka alkaa hieman tiputtelemaan niin jatkan niitten syömistä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä