montako äitiyspakkausta olette ottaneet?

oon ottanu vuonna 1995 ja 1997 niistä nyt ei enää ole mitään tallessa kun on moneen kertaan muutettukin välillä. sit otin vuonna 2005 mutta tälle uusimmalle tulokkalle en ottanu. otin rahan ja ostin turvakaukalon.
 
Esikoiselle 2 v sitten otin ja tälle piakkoin syntyvälle en, koska meillä on jo ne siinä tulevat tavarat enkä halua ylimääräistä tavaraa nurkkiin pyörimään. Sille rahalle oli käyttöä tuplarattaiden hankinnassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
kaikille kolmelle olen ottanut ja ajattelin ottaa myös neloselle =) se on se tunne niin uskomaton kun avaa laatikon ja alkaa tutkailemaan laatikon sisältöä... =)
Oon samaa mieltä,mikä sen mukavampaa ku on just hakenut äitiyspakkauksen ja alkaa penkomaan mitä siellä nyt onkaan!! :D Ja minusta on mukava saaha uudellekkin vauvalle vähän uutta vaatetta =) Ei sillä 140 eurolla tee juuri mitään,eikä sillä summalla ees sais noin paljoa tavaraa mitä äitiypakkauksessakin on.Ja tämän vuoden pakkaus oli niin sievä että siksi otin,jos ois ollut kovin rumia vaatteita ja värejä niin en välttämättä ois sitten ottanut sitä.
 
Esikoiselle otettiin, samoin kummallekin marraskuussa syntyville tuplavauvoille omansa + yks äitiysavustus rahana, sillä hankittiin turvakaukalot. Pidän tuon pakkauksen rahallista arvoa niin paljon parempana, että ihan silläkin otettiin kaikille muksuille pakkaukset.
 
Tyttiliini
Otettiin esikoiselle ja ajattelin, ettei tarttisi nyt ottaa. Mutta kävipä niin, että oltiin varauduttu siihen, että toista lasta joutuisi vähän aikaa yrittämään. No, ei jouduttu, ja nyt on melkein kaikki edellisen pakkauksen tavarat lainassa sukulaisilla ja kavereilla. En mä nyt kehtaa niitä takaisin lähteä vaatimaan, joten otan kyllä uuden pakkauksen. Paitsi jos mies heittäytyy ahneeksi ja haluaakin ne rahat ;) Joo ja meillä on lainassa kaikki muukin pinnasänkyä myöten... Että on vähän ajoitus pielessä :LOL:
 

Yhteistyössä