Montakin kysymystä...

Ekaks...
Miten perään olette tehneet 3 lasta tai miten peräkkäin haluaisitte ja uskaltaisitte...?
Turvaistuimista...
Meidän esikolla on semmonen "isompi" turvaistuin jossa ohjeissa oli et voi käyttää 0kk-3v...Suunniteltiin et jos ostais samanlaisen tälle tulokkaallekkin jos sattuu tuo kolmaskin lapsi tehtyä suht pian...Oliskohan kuitenkin järkevää ostaa semmonen vauvan turvakaukalo...?Esikko nyt 1v7kk ja la 30.6...
Sit noista tuplarattaista tahtoisin vinkkejä et millaset kannattais ostaa...
Ja sit vielä että menetättekö koskaan hermoja ton meidän esikon ikäisen kaa...?Nykyään en itse enää ole menettänyt niin hermojani kuin vähän aikaa sitten kun olin päivät kotona riiviön kaa...
Mitä teette kun hermostutte?
Huudatteko?Tukistatteko?Menettekö itse rauhottuun jonnekki muualle?
Tai jotain muuta?
Mulla tahtoo tuo ääni aina vähä nousta ja sit yleensä olen vähän aikaa toisessa huoneessa ja lasken 10 ja sit menen takas lapsen luo...
Ja tosta "peräkkäisistä" lapsista et nytkin vähä pelottaa et miten jaksan kahden pienen kaa,mutta ajattelen vain et jaksaahan monet kaksosten ja kolmostenki kaa...Toiveissa olis vielä se oma prinsessa yrittää tehdä,mutta sitten en kyllä enää jaksa lisää jos kolmaskin on poika... :ashamed: Mutta jospa tässä olisi tällä kertaa...
En olekkaan aikaisemmin tällä osastolla tekstaillu...

Vaavimasu -84 p04 m83 ja rv29+5

eppuli
mulla esikoisen ja kolmosen väli on tasan kolme vuotta, ja ovat kyllä pienestä lähtien olleet mahtava trio, kun leikit sujuu. Tuntuu et ehkä kaikkein työllistävintä on uloslähdöt, kun on kolme puettavaa ollu...
Nyt ootan jo viiettä, esikoinen täytti just 8, toinen täyttää kohta 7, kolmonen on 5 ja nelonen 2,5 vuotta.
että on pienillä ikäeroilla hyvät puolensa, ei niitä kannata pelätä.

Mun tyttäret on ollu ihan kauheen vilkaita ja ikäeroo on 11kk.
Kun toista aloin odottamaan niin lääkäri sano että onneks eka on tyttö kun tytöt on rauhallisempia.en tienny itkeekkö vai nauraa.Just samaisena päivänä samaisessa sairaalassa neiti työnti päänsä kaiteiden pinnojen väliin ja puoli sairaalaa ettimässä huoltomiestä...
Terveydenhoitajakin loppu ajasta sanoi hyvin varovasti että toivottavasti saat apua kotiin sitten :D
kaikesta huolimatta ollaan pärjätty.tää toinen on aina ollu rauhallisempi.
turhaan mietit etukäteen ja saat stressin jo koko ajatuksesta.aiak näyttää ja aina sitä selviää kun on pakko=)
jaksamisia sinulle!

Moikka. Meillä on pojat 1v ja 2v. Kolmatta tekisi
jo mieli, mutta miestä ei oikein innosta.
On pojat kuulemma liian pieniä. Itsestä tuntuu
että jaksaisi kyllä. Olemme alle kolmekymppisiä
molemmat. Vauvakuume on kyllä kova. Vähän väliä
tulee katseltua poikien vauva-ajan vaatteita.
Tyttö olisi haaveissani. Ei vissiin auta kuin
odottaa että mies on valmis. Hän se olikin joka
rupesi meistä vauvoista aikoinaan puhumaan.
Uskon kyllä että kolmen kanssa pärjäisi.

Meillä on 2 todella rauhallista tyttöä, ikää on 2v5kk ja 3v5kk, kolmas on tulollaan joulukuussa, jos kaikki menee hyvin. Useat ihmiset ovat kummastelleet sitä, kuinka rauhallisia tytöt ovat. Heidät voi ihan hyvin jättää hetkeksi vartioimatta, eikä mitään katastrofia synny.Lisäksi leikit sujuvat hyvin yhdessä. Mua hiukka arveluttaa, että miten isot lapset ottavat vauvan vastaan ja jääkö hän yksin leikkeihinsä kun kuitenkin ikäeroa tulee olemaan tuohon kakkoseenkin reilu 3v.

Yhteistyössä