S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Olla mitä?;26087233:Mä käyn salilla ja teen sitä juoksua, voinko mä sit mennä seuraavaan laittesseen kun juon tehojuoman, siis eri päivänä tietenkin?
samaa tasoa vastauksen kanssa, yhtä tyhjiä![]()
Ota vain. Mulle lääkäri sanoi viimeksi kun oli kova särky, että voit ottaa vaikka kaksi kerralla. Parempi on kuulemma lääkitä kunnolla, että särky häviää eikä koko ajan siitä kärsiä. Pääasia, että vuorokauden määrä ei ylitä sitä paketissa mainittua rajaa (ja voi sekin ylittyä, mutta ei ilman lääkärin valvontaa). Viisuri leikattiin kun lääkäri näin sanoi.
Kysymyksessäni ei ollut mitään vikaa. Pitää olla täysi taukki, jotta ei sitä ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielestäni;26087290:On oikea taukkien taukki jos ei itse tajua voiko ottaa lääkettä vai ei ja tulee kyselemään teinien harjoittelupalstalta, no omapa on ongelmasi ja onneksi ainaki itselle on siunaantunut yleissivistystä sille mallille että ratkaisen kyseiset pikkupulmat hetkessä, jos niitä edes ongelmaksi voi sanoa. Jos se elämä sitten sinuakin opettaa kunhan kasvat vaippaiästä pois ja korvantaukset ei ole enää likomärät.Tsemiää..
Alkuperäinen kirjoittaja Mielestäni;26087290:On oikea taukkien taukki jos ei itse tajua voiko ottaa lääkettä vai ei ja tulee kyselemään teinien harjoittelupalstalta, no omapa on ongelmasi ja onneksi ainaki itselle on siunaantunut yleissivistystä sille mallille että ratkaisen kyseiset pikkupulmat hetkessä, jos niitä edes ongelmaksi voi sanoa. Jos se elämä sitten sinuakin opettaa kunhan kasvat vaippaiästä pois ja korvantaukset ei ole enää likomärät.Tsemiää..
Ensinnäkin tämä ei ole mikään teinien harjoittelupalsta, Demi.fi on. Toisekseen olen joskus törmännyt lääkkeisiin, joissa nimenomaan sanotaan, että kahdeksan tunnin välein saa ottaa. Mietin, olisiko ko. lääke tällainen.