Monta kiloo ois tarkotus tiputtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla suunnilleen sama tavote =) nyt en tosin oo pisteilly..vaan lipittäny reippaasti vettä, ja jättäny leivän pois ruualta =) ja 500g lähteny alle viikossa :whistle: vähän hitaampaa ku pisteillen,mutta mihinkäs tässä kiire ku kesäki jo meni ;) eikä sitä painoakaan nyt periaateessa liikaa oo :/ mutta aina sitä muutaman kilon voi tiputtaa :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2004 klo 17:58 siirihiiri kirjoitti:
mulla suunnilleen sama tavote =) nyt en tosin oo pisteilly..vaan lipittäny reippaasti vettä, ja jättäny leivän pois ruualta =) ja 500g lähteny alle viikossa :whistle: vähän hitaampaa ku pisteillen,mutta mihinkäs tässä kiire ku kesäki jo meni ;) eikä sitä painoakaan nyt periaateessa liikaa oo :/ mutta aina sitä muutaman kilon voi tiputtaa :p

Juu ei mullakaan mikään hirmu kiire oo,tippuu ku tippuu ;) Eikä mullakaan nyt silleen varsinaisesti ylipainoo oo,mut tahtoo niin entisiin mittoihin nyt raskauden jälkeen ;)

Niin, munkin painoindex on 23.. Mutta haluan sen kuus kiloa pois, että mahtuisin keväällä ostettuihin vaatteisiin. Ehkä tämä on turhaa "mainostamista" ja joidenkin mielestä "keekoilua".. Mutta kun mä en ole mahtunut mun 34 kokoiseen minihameeseen sitten pikkujoulujen (masennus ja pillerit tehneet tehtävänsä :( ). Mutta mä ehdin käyttää sitä vain kerran.. =)

HUUUUAH!

Taidan pistää pohjat ja ilmoitan 28kg! Nyt on vielä 19kg jäljellä (tai se nous taas takasin 21 jäljellä)
Mun paino heittelee 2-3kg viikossa ja aina saa pelätä että tippuuko se vai ei..

Yhteistyössä