Monilapsisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riina"

Vieras
Te monilapsisten perheiden äidit ootte jotenkin niin ihania! Tuolla toisessa ketjussa kun kyseltiin lopullista lapsilukua niin taisi parikin suurperheen äitiä olla sitä mieltä että josko vielä viides tai kuudes. Yhden lapsen äitinä en ymmärrä miten jaksatte, mutta todennäköisesti teillä on lujemmat hermot ja parempi arjensietokyky kuin mulla :-) Kaikkea hyvää teille!

Hih,tuskinpa meissä on mitään sen ihmeellisempää kuin yhden tai kahdenkaan lapsen äideissä.Itselläni on nyt neljä lasta ja vielä olisi ajatuksena yksi tai kaksi hankkia. :D

Musta ei olis kyllä hankkimaan useampaa lasta.
En ole erityisen lapsirakas ja tietyllä tapaa vähän itsekäskin, vaikka olisihan se lapselle mukavaa kun olisi sisarus.
Haluan tehdä uraa,matkustaa paljon,nähdä maailmaa,haluan että voin lähteä suhtkoht extempore johonkin eikä se vaadi hirveitä valmisteluja ja sumplimisia..
Yksi lapsi siis löytyy, toinen saattaa tulla vielä mutta siihen se sitten taitaa jäädä. :)

mun mielestä 3-4 lapsen perheet ovat kauheimpia. Nämä ovat aina vaatimassa mummoloista apuja lapsia on yleensä noin monta sen takia, että ei jakseta mennä töihin.

Jos lapsia on 5 tai enemmän, se on suurperhe ja nämä yleensä jo hoitavat kersansa itse.

[QUOTE="jaa";22454681]mun mielestä 3-4 lapsen perheet ovat kauheimpia. Nämä ovat aina vaatimassa mummoloista apuja lapsia on yleensä noin monta sen takia, että ei jakseta mennä töihin.

Jos lapsia on 5 tai enemmän, se on suurperhe ja nämä yleensä jo hoitavat kersansa itse.[/QUOTE]

ja pitävät kersansa kurissa ja eivät lähetä toisten vaivoiksi.

Yhteistyössä