Moniko täälä on Facebookis?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kertokaas mikä se on? kun joka paikassa siitä puhutaan ja kirjoitetaan
siis se on vähä niinkuin aikuisten galleria.. mut siel ollaan omalla nimellä ja se on maailmanlaajuinen, eli siel o porukkaa ympäri maailmaa!

mä oon löytäny paaljon vanhoja kavereita!!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kertokaas mikä se on? kun joka paikassa siitä puhutaan ja kirjoitetaan
siis se on vähä niinkuin aikuisten galleria.. mut siel ollaan omalla nimellä ja se on maailmanlaajuinen, eli siel o porukkaa ympäri maailmaa!

mä oon löytäny paaljon vanhoja kavereita!!
Tai niinku virtuaalinen ystäväkirja, monipuolisempi vaan ku ne perinteiset. Minäki olen siellä, mutta en kyllä osaa käyttää koko systeemiä ollenkaan!!! Hävettää, mutta en vaan oo jaksanu opetella kaikkia juttuja...

vib
Mä olen mutta must se on vähän tylsä... en jaksa ettii ketään, muutama on mut löytänyt. Ei siellä oikeastaan ole mitään mielenkiintoista, kun ei mulla oikeastaan ole kadonneita ystäviä, olemassa oleviin pidän muutenkin yhteyttä.

Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Se on tylsä, eikä sieltä saa poistettua omaa profiilia. Onneksi olen väärällä nimellä. Ei kiinnosta törmätä vanhoihin tuttuihin, niitä tapaa muutenkin liikaa.
Saa sieltä poistettua oman profiilin
Miten hitossa? En millään keksinyt. Neuvo vähän, jookos?
Valitset sieltä oikealta ylhäältä kun on home, account, privacy ja logout, niin sen account ja sieltä alin vaihtoehto deactivate account, oikealla pienellä sinisellä. Pitäisi toimia...

mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Siis voisko joku neuvoa...miksi tuolla kysytään e mailin salasanaakin...?*tyhmätyhmä*

Eikun nyt mä hiffasin...
kerro mullekin,vqaikutti oudolta
uskallatteko laittaa salasananne tonne?? en tajua tota juttua?!
Sähän voit valita salasanaksi ihan minkä tahansa. Se on sitten se salasana millä kirjaudut tonne palveluun. Ei tarvi olla sama kun emailin salasana.

Yhteistyössä