siis se on vähä niinkuin aikuisten galleria.. mut siel ollaan omalla nimellä ja se on maailmanlaajuinen, eli siel o porukkaa ympäri maailmaa!Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:kertokaas mikä se on? kun joka paikassa siitä puhutaan ja kirjoitetaan
Tai niinku virtuaalinen ystäväkirja, monipuolisempi vaan ku ne perinteiset. Minäki olen siellä, mutta en kyllä osaa käyttää koko systeemiä ollenkaan!!! Hävettää, mutta en vaan oo jaksanu opetella kaikkia juttuja...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:siis se on vähä niinkuin aikuisten galleria.. mut siel ollaan omalla nimellä ja se on maailmanlaajuinen, eli siel o porukkaa ympäri maailmaa!Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:kertokaas mikä se on? kun joka paikassa siitä puhutaan ja kirjoitetaan
mä oon löytäny paaljon vanhoja kavereita!!
Mulla sama homma etten osaa sitä käyttää. Ei riitä kielipää.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Minäkin sinne olen rekisteröitynyt mutta en osaa käyttää sitä, ei taida olla kun nimi ja Finland.... Jospa sitä joskus jaksas
kerro mullekin,vqaikutti oudoltaAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Siis voisko joku neuvoa...miksi tuolla kysytään e mailin salasanaakin...?*tyhmätyhmä*
Eikun nyt mä hiffasin...
Saa sieltä poistettua oman profiilinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Se on tylsä, eikä sieltä saa poistettua omaa profiilia. Onneksi olen väärällä nimellä. Ei kiinnosta törmätä vanhoihin tuttuihin, niitä tapaa muutenkin liikaa.
Miten hitossa? En millään keksinyt. Neuvo vähän, jookos?Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Saa sieltä poistettua oman profiilinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Se on tylsä, eikä sieltä saa poistettua omaa profiilia. Onneksi olen väärällä nimellä. Ei kiinnosta törmätä vanhoihin tuttuihin, niitä tapaa muutenkin liikaa.
Valitset sieltä oikealta ylhäältä kun on home, account, privacy ja logout, niin sen account ja sieltä alin vaihtoehto deactivate account, oikealla pienellä sinisellä. Pitäisi toimia...Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Miten hitossa? En millään keksinyt. Neuvo vähän, jookos?Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Saa sieltä poistettua oman profiilinAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Se on tylsä, eikä sieltä saa poistettua omaa profiilia. Onneksi olen väärällä nimellä. Ei kiinnosta törmätä vanhoihin tuttuihin, niitä tapaa muutenkin liikaa.
uskallatteko laittaa salasananne tonne?? en tajua tota juttua?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kerro mullekin,vqaikutti oudoltaAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Siis voisko joku neuvoa...miksi tuolla kysytään e mailin salasanaakin...?*tyhmätyhmä*
Eikun nyt mä hiffasin...
Sähän voit valita salasanaksi ihan minkä tahansa. Se on sitten se salasana millä kirjaudut tonne palveluun. Ei tarvi olla sama kun emailin salasana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:uskallatteko laittaa salasananne tonne?? en tajua tota juttua?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kerro mullekin,vqaikutti oudoltaAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Siis voisko joku neuvoa...miksi tuolla kysytään e mailin salasanaakin...?*tyhmätyhmä*
Eikun nyt mä hiffasin...