moniko on lukenu sen J.B:n kirjeen

Minä olen lukenut.
Tosi oksettavaa tekstiä, kyllä on herralla ollut aikaa miettiä, mitä kaikkea keksis kirjotella, että sai maineensa puhdistettua:(
Tuollainen ihminen nurkan taa...ja siellä sit sama sille mitä on toiselle tehnyt!!!!
Vaikka eihän se välttämättä mikään pyhimys ollutkaan siis se paula, niin ei se silti oikeuta toista tappamaan.
Aivan oikea tuomio tuli sille!!!
Mulla ei vaan ymmärrys riitä tuollaiselle joka saa toisen ihmisen hengiltä!!!!

Muistan sellaisen tapahtuman, kun Paula ja Jarmo olivat olleet yhdessä lomareissulla asuntoautolla. Samalla reissulla Jarmo oli tarttunut Paulaa kurkusta kiinni ja siitä olen jo puhunutkin. Samaisen reissun aikana Paula ja Jarmo olivat jättäneet vielä vauvaiässä olevan Liisan yksin asuntoautoon nukkumaan, ja lähteneet kaksistaan iltaa viettämään.

Kts. Asuntoauto episodi. Muistan tapahtuman myös. Liisan otimme kasseissani mukanani iltaa viettämään. Tarkoitan, ettei Liisaa ollut vielä olemassa. Eikä hän jäänyt asuntoautoon nukkumaan.

Paulan ollessa meillä Lisan kanssa, Jarmon kanssa syntyneen riidan vuoksi. Paula laittoi Liisan yksin nukkumaan meidän alakertaan ja meni itse yläkertaan nukkumaan. Paula ei yöllä herännyt, vaikka Liisa itki yksin vuoteessaan.

Paula taasen toi esille sitä, että jos hän ei ole lastenhoidossa tarpeeksi hyvä, niin häntä ei ole siihen tarkoitettukaan. Sellainen asia pisti erityisesti silmääni, että Paula käytti Liisaa kilpenä Jarmoa vastaan. Tarkoitan tällä sitä, että Paula kerrankin sanoi, että jos hän ottaisi Liisan mukaan, niin Jarmo ei suuttuisi niin helposti.

Paula puhui sellaistakin, että he eivät laita kotona ruokaa. Ihmettelin asiaa kovastikin, koska olihan heillä pieni lapsikin. Ilmeisesti kummallakaan vanhemmalla ei ollut siihen aikaa.

nämä kohdat pisti silmään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:28 ripsatti kirjoitti:
Minä olen lukenut.
Tosi oksettavaa tekstiä, kyllä on herralla ollut aikaa miettiä, mitä kaikkea keksis kirjotella, että sai maineensa puhdistettua:(
Tuollainen ihminen nurkan taa...ja siellä sit sama sille mitä on toiselle tehnyt!!!!
Vaikka eihän se välttämättä mikään pyhimys ollutkaan siis se paula, niin ei se silti oikeuta toista tappamaan.
Aivan oikea tuomio tuli sille!!!
Mulla ei vaan ymmärrys riitä tuollaiselle joka saa toisen ihmisen hengiltä!!!!
joo en mie väitäkään et oikeuttaa, enkä puolustele millään lailla, mut jotenki pisti silmään et kaikki muut paitsi tää Johanna puolusteli sitä paulaa, se kerto suoraan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:27 Maamikki kirjoitti:
Luin. Mulle jäi päälimmäiseksi mieleen et se j yritti vierittää syytä tapahtuneesta paulan niskoille. ja se että ketään ei voi syyttää! :eek:
Peesi tähän! Luin eräänä päivänä sen kirjeen ja koko teksti oli 100% manipuloinnin yritystä lukijaa kohtaan, äijä yrittää väittää että on ollut väkivallaton ja Paula keksinyt vain kaiken - HALOO, jätkä vetää jotain 69 puukoniskua toiseen ja on ollut aivan puhdas pulmunen mukamas siihen saakka - just joo..

Uskokaa nyt tosiaan tuollaisen kirjoituksia. Helppo on akkaa syyttää, kun ei akka enää ole itseään puolustamassa.

Oon miettinyt, että miksi niin moni toisen murhannut ja itsaria yrittänyt onnistuu niin hyvin siinä murhassa mutta epäonnistuu niin pahasti siinä itsarissa? Ja miksi ei sitten enää myöhemmin tee mieli yrittää uudelleen?

Todella oksettava kirjoitus! \|O
Hyvähän se on kuolleesta kirjoitella ihan mitä tahansa (paula sanoi niin ja näin ja teki sitä ja tätä). Hän ei ole enää kertomassa omaa versiotaan tai ylipäätänsä yhtään mitään tapahtumista tai elämästään...hän ei voi puolustautua.

Ja äijä syyttää kaikkia muita. Hyökkää omaisia vastaan ja vierittää syytä jopa koiran niskaan. :headwall: Mun mielestäni mikään kirjoituksessa ei viitaannut todelliseen katumukseen, vaan kaikki oli seli-seli...Ja Jarmo ei lyö naista...juu- ei muuta kuin kahdella eri veitsellä tyttären läsnäollessa 69 kertaa!!! Mutta ei lyö ja hyvä ihminen on... \|O

Lukasin sen suurinpiirtein joku päivä sitten.
En menis sanomaan, että ei se Paulakaan mikään pulmunen ollu. Nimittäin, nuo asiat mistä tuolla mainitaan menevät vielä jokseenkin normaalin väsymyksen piikkiin. Ja ottaen huomioon, että mitä luultavammin kun tuota kirjettä lukee, niin tuo Jarmo on ollut hyvinkin mielenvikainen ihminen, jolla on ollut manipuloiva vaikutus ihmisiin.

Pisti silmään se, että hän ns. heittäytyy tyhmäksi, jos asia on sellainen mihin hän ei pysty vastaamaan loogisin perusteluin. Esim. Joku syyttää häntä suoraan jostain asiasta. Hän vastaa niin, ettei muka ymmärrä kysymyksen asettelua tai hän ei tiedä ollenkaan mistä puhutaan.

Ja hän tekee itsestään uhria, antaa sellaisen käsityksen, että hänet on ajettu tähän tilanteeseen. Ja hän tietää tehneensä väärin yhteiskunnan silmissä, mutta omasta mielestään hän ei kertakaikkiaan voinut tapahtumalle mitään..

Hyvin sairas mies, jonka ei pitäisi päästä normaalivankilaan, vaan mielestäni vankimielisairaala on se oikea paikka..

Miten ihmeessä se edes on voinut muistaa jotain repliikkejä riidoista, saatikka nyt niin tarkaan kuin oli kirjannut kaikki tilanteet. Moneen kertaan kertoo, että oli niin vihoissaan ja kiihdyksissä, että ei halinnut järkeään. Itse sen tietää, että kun oikee näkee punaista, niin ei siinä paljon jälkikäteen voisi sanoa, mitä kukin on päästänyt suustaan ja mitä missäkin tilanteessa tapahtui tarkalleen.

Luin. On siinä sairas mies.... Mahtaako vankila olla ihan oikea paikka. Sillä on taatusti joku narsistinen persoonallisuushäiriö joka vaatis loppuelämän hoidon.
Mutta toihan oli sen versio tapahtumista. Mitä lehdestä luin, niin oikeus ei uskonu sen versiota kaikilta osin kun se oli ristiriidassa poliisitutkimusten kanssa yms.
Enkä mä yhtään ihmettele, että ne kaikki kuullustellut puolusti sitä Paulaa, nehän oli sen vanhemmat ja sisarukset! HAukkuako olis pitänyt? Tää yksi joka kritisoi oli veljen vaimo.Mutta mun mielestä se Paula vaikutti kyllä ihan normaalilta pikkulapsen äidiltä, väsyneeltä sellaselta. Ei oo varmaan ollu helppoa noin sairaan äijän kanssa :(

Yhteistyössä