tuossa just lukasin, aikaa meni kyllä, mut ei se Paulakaan mikään pyhimys ollu...
joo en mie väitäkään et oikeuttaa, enkä puolustele millään lailla, mut jotenki pisti silmään et kaikki muut paitsi tää Johanna puolusteli sitä paulaa, se kerto suoraan...Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:28 ripsatti kirjoitti:Minä olen lukenut.
Tosi oksettavaa tekstiä, kyllä on herralla ollut aikaa miettiä, mitä kaikkea keksis kirjotella, että sai maineensa puhdistettua
Tuollainen ihminen nurkan taa...ja siellä sit sama sille mitä on toiselle tehnyt!!!!
Vaikka eihän se välttämättä mikään pyhimys ollutkaan siis se paula, niin ei se silti oikeuta toista tappamaan.
Aivan oikea tuomio tuli sille!!!
Mulla ei vaan ymmärrys riitä tuollaiselle joka saa toisen ihmisen hengiltä!!!!
Peesi tähän! Luin eräänä päivänä sen kirjeen ja koko teksti oli 100% manipuloinnin yritystä lukijaa kohtaan, äijä yrittää väittää että on ollut väkivallaton ja Paula keksinyt vain kaiken - HALOO, jätkä vetää jotain 69 puukoniskua toiseen ja on ollut aivan puhdas pulmunen mukamas siihen saakka - just joo..Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:27 Maamikki kirjoitti:Luin. Mulle jäi päälimmäiseksi mieleen et se j yritti vierittää syytä tapahtuneesta paulan niskoille. ja se että ketään ei voi syyttää!