eli siinä se kysymys jo tulikin.. tuli tosta "tunnititko oman lapsesi" ketjusta mieleen. Mä olin ainakin vakaasti päättänyt et tytöst tulee Ada, mutta kun ekan kerran neidin sain syliin ni sehän oli Peppi-Lotta..ei sille mitään mahtanu! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Meillä oli esikoiselle nimi päätettynä, mutta ei syntyessään ollut yhtään nimensä näköinen, vaan ihan X näköinen. Joten nimi oli pakko vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Meillä oli tytölle nimeksi Ronja Adalmiina. Kun likka oli syntynyt niin ei näyttänyt yhtään Ronjalta. Mun mielestä Ronja on sellainen tummatukkainen peikkotyttö ja likka on vaalea.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Iidan piti olla Jenna.... Mutta ei näyttänyt siltä yhtään. Iidasta oltiin sovittu että sitä ei ikinä, vanhan mummon nimi. Mutta ei sille voi mitään että oli ihan Iidan näköinen.
Luka on ollut Luka ihan ensimmäisistä raskausviikoista asti, ja ihan on Lukan näköinen, oli heti syntyessään.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kaikille oli nimet valmiina ja kaikille myös vaihdettiin kun eivät olleet nimiensä näkösiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:Meillä oli nimi valmiina ja tyttö näytti ihan nimeltään. Eli ei jouduttu vaihtamaan.