Kuulostaapa hurjalta ja jotenkin mahdottomalta että toinen kaksosista leikattaisiin aikaisemmin pois ja toinen jäisi kasvamaan :O Tätä ei varmastikaan ainakaan Suomessa taida tapahtua...en ole siis koskaan kuullut.
Teitä kolmosodottajia on kyllä ihana seurata...mulla nimittäin on ollut kanssa aina kuva että sairaalalepoon joudutaan jo varhaisessa vaiheessa ja että vauvat syntyisi pieninä
Kuitenkin kun
Tulppua on seurannut niin sinun odotus on mennyt kyllä todella hyvin, kuin kaksosodotuskin ja toivottavasti saat loppuun asti olla kotona :heart:
Täällä poksuu rv 26 :heart: Tiistaina käytiin tsekkaamassa poikasia äitipolilla sekä 4D-ultrassa mikä oli kyllä jälleen huikea kokemus ja joka euron arvoinen. Mukaan saatiin nippu ihania kuvia pojista sekä yli tunnin mittainen dvd joka toisen tulevan mummin kanssa jo katseltiinkin
Masussa kaikki loistavasti ja poikaset kasvaa tasaisesti. Olen kyllä onnekas että jo toistamiseen identtinen riskiraskaus on sujunut tänne asti ongelmitta.
Vaivoilla oli painoa n. 900g ja 35cm. Tuntuu aika huikealta että niinkin isoja masussa jo ovat. Lapsivettä molemmilla hienosti, istukka toimii, rakenteet niinkuin pitää samoin virtaukset. Kohdunkaulakanava/suu pysynyt nyt ennallaan 2 viikon takaiseen (muutoksiahan sielä jo on).
Pojat olivat niin somia, äidinrakkaus kyllä voimistui hurjasti. :heart: Hyvin paljon isän piirteitä.
Poliklinikalla piipahdin diabeteshoitajalla ja uusi viikon sokeriseuranta on rv 28-30. Samoin ennen seuraavaa kontrollia pitää käydä verikokeissa tippuneen hemoglobiinin takia. Olen nyt rautakuurilla mutta ainakaan vielä olo ei ole piristynyt, olen tosi väsynyt.
Rautavarastot pitäisi kuitenkin saada kuntoon ennen synnytystä.
Sairasloma kirjoitettiin nyt äitiysloman alkuun asti. Vaikka pää haluaisikin töihin niin kroppa ei sitä luultavastikaan enää kestäisi.
Supistuksia mulla on edelleen verrattain vähän mutta koska vauvat ovat niin alhaalla, A-vauvan pää jo ihan alhaalla lantiossa, paineen tunnetta on kovasti.
Nyt kun viikkoja on senverran että vauvat saattaisi jo henkiin jäädä, nostelee pelko ennenaikaisuudesta päätään. Olen nähnyt painajaisia ym. Tuntuu että kun rv 30 on täynnä voi jo huokaista
Näin omanapaista tekstiä
Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! Hellikää masujanne:heart: